عنوان خبر: عفاف وحجاب نقطه قوت اسلام وايران است.
شنبه 23 دي 1391 - 05:13:12


فرماندار علي آباد کتول :
ديدگاه مردم نسبت به حجاب بايد اصلاح شود. خيلي ها مخالف و معارض با حجاب نيستند، بلکه بايد ديدگاه آن ها را نسبت به حجاب درست کنيم.



به گزارش پیام‌گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد کتول، وي اظهار داشت: عفاف و حجاب نقطه قوت جامعه اسلامي اسيران است که دشمنان سعي دارندآنهارابه تبديل تهديد کنند.
کي پور با تاکيد بر عميق تر بودن مفهوم عفاف، اظهار داشت: عفاف و حجاب دو موضوعي است که باهم مرتبط است وتا زماني که شخص نداند حجاب براي او ضروري و مفيد است ولازمه شخصيت اوست  .
فرماندار علي آباد کتول افزود: ما بايد از آيات الهي و سيره نبوي برداشت صحيح داشته باشيم حجاب تنها براي زن نيست، بلکه مرد هم ملزم به رعايت پوشش مناسب است.
کي پور در زمينه راهکارهاي حجاب و عفاف بيان داشت: بايد براي مردم الگو سازي شده و با استفاده از روش هاي جديد موضوع عفاف و حجاب براي آن ها تبيين شود.
وي با اشاره به به ضرورت موضوع حجاب خاطر نشان شد: براي رعايت حجاب ابتدا بايد از دستگاه ها شروع کرد، دستگاه ها بايد با نظارت همه جانبه، شاخص هايي براي رعايت حجاب مشخص کرده و در گام بعدي موانع و مشکلات و نقاط ضعف را ارزيابي کنندو در صدد حل آن برآيند.
فرماندار علي آباد کتول اظهار داشت: جهت اصلاح روند بدحجابي بايدبابرنامه دقيق عمل نمود و براي موفقيت ابتدا بايد آسيب ها را شناسايي نمودوباارائه راهکارهاي مناسب دريک فرايند زمان بندي شده نسبت به اصلاح امور اقدام نمود.
فرماندار علي اباد کتول در پايان بيان داشت: مديران دستگاه ها عضو کارگروه عفاف و حجاب در جلسه بعدي اين گروه، راهکارهايي در زمينه تقويت فرهنگ عفاف و حجاب ارائه دهند تا با برنامه ريزي مناسب گام موثري دراين زمينه برداشته شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4826.html )