عنوان خبر:ایرانیان در برابر سخت‎ترین فشارها همچون دژی مستحکم ایستاده‎اند
جمعه 6 بهمن 1391 - 08:42:23


استاندار گلستان :
کشور و ملت بزرگ ایران با عنصر وحدت حول محور ولایت حتی در برابر سخت‎ترین فشارهای دشمنان ایستاده و همچون دژی مستحکم است.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس ، جواد قناعت بعد از ظهر امروز در بیست و یکمین همایش ائمه جمعه گلستان سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: تا زمانی که کارگزاران نظام، سران سه قوه در کنار ملت از ولایت فقیه تبعیت کنند هیچ خدشه‎ای به نظام اسلامی وارد نمی‎شود.

ایران در انتخابات باسربلندی همانند سایر امتحانات بیرون خواهد آمد

وی حفظ نظام ولایی را از اوجب واجبات خواند و تصریح کرد: ایران در چند ماه آینده، آزمون بزرگ انتخابات را پیش رو دارد که ان‌شاالله باسربلندی از این امتحان همانند سایر امتحانات بیرون خواهد آمد.

استاندار گلستان متذکر شد: دشمن این نظام الهی به این نتیجه رسیده‌اند که جنگ نظامی نمی‎تواند ایران را سرنگون کند لذا با ایجاد مشکلات اقتصادی سعی دارند تا مردم را نسبت به نظام دینی بدبین کرده و با ایجاد اختلاف، کشور را از اصول باز دارند.

دکترین امنیتی کشور، پشتوانه مردمی و حماسه حسینی است

قناعت با تاکید بر اینکه دکترین امنیتی کشور، پشتوانه مردمی و حماسه حسینی است ابراز داشت: این مهم با وحدت کلمه حاصل می شود.

وی تبعیت در مقابل قانون و ولی فقیه را دو اصل اساسی خواند و عنوان کرد: ملت ایران تابع محض ولایت است باید رجال نیز در برابر این دو اصل سر تعظیم فرود آورند چرا که پیروزی انقلاب اسلامی بر پایه این مهم نهادینه شده است.

باید از منابع موجود در کشور به طور صحیح و بهینه استفاده شود

استاندار گلستان در خصوص الزام اقتصاد مقاومتی گفت: باید از منابع موجود در کشور به طور صحیح و بهینه استفاده شود و یکی از مشکلات ما در کشور نداشتن ادبیات واحد در بخش‎های مختلف است.

قناعت با اشاره به اینکه کشور در فضای حساس به سر می‎برد یادآور شد: در جنگ سخت  افرادی که در جبهه حاضر می شوند تعدادشان قلیل است اما کل مردم فضای جنگ را درک می‎کنند اما در جنگ اقتصادی و فرهنگی که جنگ نرم دشمن است تمام کشور در این فضا هستند ولی متاسفانه تعداد قلیل که از خواص هستند این شرایط را درک می‎کنند.

منظور از اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست

وی با بیان اینکه منظور از اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست عنوان کرد: کشورهای غربی به خاطر برنامه‎ریزی‎های نادرست در اقتصادشان مردم را دچار مشقت کردند اما کشور ایران به لحاظ برخورداری از یک نظام ولایی، مردم با مشکلات کنار می‎آیند.

 




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4832.html )