عنوان خبر:ضرورت انتقال حفظ ارزش‌ها و خدمات و زحمات انقلاب اسلامي به نسل فعلي
يكشنبه 8 بهمن 1391 - 22:05:07


فرماندار علی آباد :
خواستار برنامه‌ريزي مناسب و انتقال خدمات انقلاب اسلامي به نسل جوان جهت حفظ ارزشهای انقلاب شدند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد ، در این جلسه حجت السلام والمسلمين باقري امام جمعه شهرستان با سلام و صلوات بر امام عصر(عج) و امام راحل(ره) و شهداي انقلاب اسلامي سخن خود را آغاز و آرزوي سربلندي نظام اسلامي را تحت رهبري حضرت آيت ا... خامنه‌اي(مدظله العالي) را از خداوند خواستار شدند.
ایشان در ادامه حديثي از امام سجاد(ع) فرمودند : حق آنان كه در علم رعاياي تو هستند خداوند به سبب علم و گنجينه‌هايي كه به تو داده و سرپرست آنها و براساس آن گنجينه و معرفتي كه داده قيم گذارده است و او را در ميان بندگان محبوب خواهد نمود و خداوند موجب افزايش علم او خواهد بود و همه را به حفظ معنويت توصيه نمودند.
حجت الاسلام باقری انتقال حفظ ارزش‌ها و خدمات و زحمات انقلاب اسلامي به نسل فعلي را خواستار شده و دهة فجر كه در آستانه آن قرار داريم از كرامات انقلاب بيشتر بيان كنيم .
سپس كي‌پور فرماندار و رياست شورا هفته شوراي آموزش و پرورش را گرامي داشته و در خصوص برنامه‌هاي دهه فجر در مدارس خواستار برنامه‌ريزي مناسب و انتقال خدمات انقلاب اسلامي به نسل جوان شدند تا بتوانند در حفظ ارزش‌هاي انقلاب تلاش نموده و در خصوص امكانات مورد نياز و حل مشكلات آموزش و پرورش اظهار داشتند كه همه ما در حل آنها تلاش و همكاري نماييم و همه مسئولين و دستگاههاي اجرايي و مردم عزيز به كمك آموزش و پرورش بشتابيم و مشاركت در امر تعليم و تربيت مورد انتظار است كه آموزش و پرورش در ارائه خدمات آموزشي و پرورشي و ارتقاي جايگاه شهرستان و استان موفقيت لازم را كسب نمايد .
در ادامه پيري مدير آموزش و پرورش اظهار داشتند ، هفته شوراهاي آموزش و پرورش فرصت مناسبي است كه خدمات و تلاش‌ها و انتظارات و مشكلات را بعنوان پل ارتباطي به اطلاع مردم عزيز رسانده شود و سپس در خصوص دهه فجر گفتند كه 2 برنامه در مدارس بصورت كلي داريم : 1- گفتمان انقلاب 2- جشن‌هاي مدرسه‌اي و برنامه بعدي همكاري با ستاد شهرستاني در بُعد برون سازماني انجام مي‌شود .
در ادامه پيري به اقداماتي كه در خصوص اسناد صادره  املاك و تخريب برخي از مدارس گزارشي را ارائه و از همكاري مسئولين بنياد مسكن و ثبت اسناد در جهت ارائه اسناد فضاهاي آموزشي تقدير و تشكر نمودند و در پايان از اعضاي شورا توسط امام جمعه ، فرماندار و مدير آموزش و پرورش با اهداء لوح تقدير و هدايايي قدرداني بعمل آمد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4840.html )