عنوان خبر:وحدت عامل سعادت جوامع اسلامی
يكشنبه 8 بهمن 1391 - 22:17:35


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان :
اصلی‎ترین عامل سعادت و کمال وحدت و یکپارچگی و علت اصلی سقوط جامعه اسلامی تفرقه است.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‎الاسلام یدالله غلامی ظهر امروز در مراسم انس با قرآن که به مناسبت هفته وحدت در سالن غدیر سپاه نینوا گلستان برگزار شد با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: لازمه وحدت و یکپارچگی در جامعه اسلامی تقوا است و بی‎تقوایی باعث می‎شود که اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی رخ دهد.

این مسئول تصریح کرد: اگر مسلمانان با یکدیگر وحدت و یکپارچگی داشته باشند هیچ مشکلی نمی‎تواند در بین آنها نفوذ کرده و برای آنان مشکلی ایجاد کند.

داشتن دین و هدف واحد یکی از ویژگی‎های مهم مسلمانان است

غلامی اضافه کرد: یکی از ویژگی مشرکان تفرقه و چند دستگی است زیرا آنان هدف یکسان و دین مشخص و جهت ندارند و هر کدام به دین و روش و مسلک خود زندگی می‎کنند در حالی که یکی از ویژگی‎های مهم مسلمانان داشتن دین و هدف واحد است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در جامعه اسلامی که پیرو پیامبر (ص) است و قرآن کتاب آنان و کعبه قبله گاه واحد آنهاست و دینشان اسلام است اختلافی دیده شد باید جستجو کرد که مشکل از کجاست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: وقتی در جامعه اسلامی به دنبال مشکل اختلاف می‎گردیم می‎بینیم که دست بیگانه و دشمن در کار است و می‎خواهند با تفرقه و ایجاد چند دستگی در بین مسلمانان به اهداف خود برسد و جامعه اسلامی را دچار مشکل کند.

مسلمانان با اتحاد می‎توانند بر دشمنان خود غلبه کنند

این مسئول یادآور شد: مومنان در جامعه اسلام با ایجاد اتحاد و تشکیل یک صف محکم و یکپارچه می‎توانند بر دشمنان خود غلبه کنند و دل دشمن را بلرزانند و زهره مشرکان و تفرقه افکنان را آب کنند.

غلامی متذکر شد: ما مسلمانان با یک جمعیت چند میلیاردی در سراسر دنیا نباید بگذاریم عده‎ای کافر چندین سال بر ما ظلم کنند و به ما و اعتقادات و ارزش‎های ما توهین کنند.

استکبار جهانی هیچ کدام از مذاهب اسلامی را قبول ندارند

وی اضافه کرد: هیچ کدام از جوامع و دولت‎های کافر و ظالم مسلمانان و اتحاد بین آنها را دوست ندارند و زمانی که بخواهند به یک مسلمان ضربه بزنند به او نزدیک می‎شوند و ادعا می‎کنند که دلسوز مسلمان و جامعه اسلام هستند در حالی که آنها هیچ کدام از مذاهب اسلامی را قبول ندارند.

این مسئول تاکید کرد: کشورهای ظالم با همان گلوله‎هایی که مسلمانان فلسطین را نابود کرده و می‎کنند مسلمانان جنوب لبنان را نیز با خاک و خون کشیده‎اند و الان در حال ظلم و نفاق و تفرقه در سوریه هستند.

پیروزی انقلاب اسلامی لرزه بر اندام دشمنان انداخت

غلامی گفت: به برکت نظام اسلامی وقتی وحدت و یکپارچگی اسلام شکل گرفت و این انقلاب به پیروزی رسید دیدیم که دشمنان اسلام به لرزه در آمدند.

وی متذکر شد: هفته وحدتی که امام اعلام کرد به فضل خدا انقلاب و نظام اسلامی هم آن را دنبال می‎کند امت ما هم گوشه دنیا دارند به این حقیقت واقف می‎شوند.

 




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4843.html )