عنوان خبر:گلایه برخی دانشجویان دانشگاه پیام نور
جمعه 13 بهمن 1391 - 10:06:57


جمعی از دانشجویان رشته های فراگیر دانشگاه پیام نور گلستان از روند برگزاری امتحانات و سختگیری بیش از حد این دانشگاه نسبت به دانشجویان گلایمندن هستند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر ،بیش از هشت هزار دانشجو در دانشگاههای پیام نور گلستان مشغول تحصیل هستند و دو هزار نفر امسال از طریق آزمون فراگیر ثبت نام کرده اند.

به گفته برخی از دانشجویان، حجم بالای کتب دانشگاهی، سختگیری در آزمون میان ترم و پایان ترم سبب شده تا برخی دانشجویان نسبت به حذف دروس و واحدهای متعدد اقدام کنند.

حسینی دانشجوی پیام نور گنبدکاووس در این زمینه می گوید: از اینکه سطح علمی دانشگاه پیام نور بالاست شکی نیست و ما نیز به این روند رضایت می دهیم اما سختگیری بیش از حد در امتحانات مشکلاتی را برای دانشجو ایجاد می کند.

دیلم دانشجوی دیگر پام نور علی آبادکتول گفت: بسیاری از دانشجویان پیام نور از سختگیریهای اعمال شده در امتحانات ناراضی هستند و برخی نیز انصراف داده و در دانشگاه دیگری مشغول تحصیل شدند.

محمدی دانشجوی دیگر با بیان اینکه اکنون شیوه ارزشیابی در دانشگاهها تغییر یافته است بیان داشت: بخاطر چند صدم در دسها مشروط شده و حق هیچگونه اعتراضی نیز ندارند.

یکی دیگر از دانشجویان که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کند بیان داشت: برای یک درس سه سال است درحال گذارندن ترم هستم و فارغ التحصیلی ام به تعویق افتاده است.

وی عنوان کرد: دانشگاه پیام نور با آنکه دولتی به شمار می رود خدمات ناچیزی به رغم دریافت شهریه بالا ارائه می دهد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4856.html )