عنوان خبر:اگر می خواهید سعادت دنیا و آخرت نصیب خودتان،مملکتتان و نسلهای آینده تان شود مطیع امر رهبر باشید
جمعه 13 بهمن 1391 - 14:47:28


حجه السلام باقری امام جمعه شهر علی آباد :
پیام شهدای این روستا و دیگر شهدا امروز این است که اگر می خواهید سعادت دنیا و آخرت نصیب خودتان،مملکتتان و نسلهای آینده تان شود مطیع امر رهبر باشید که کلام ایشان نورانی و الهی است و وصل است به به آن امیر کلام و آن امیر بیان.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مصلی جمعه شهر علی آباد ، یادواره 11 شهید گلگون کفن روستای محمد آباد کتول شهرستان علی آباد کتول شب جمعه مورخه 1391/11/12 در مسجد جامع این روستا با سخنرانی امام جمعه ی شهرستان حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق باقری برگزار گردید.
حجت الاسلام باقری بیان داشتند "دقت داشته باشید وقتی قرآن نازل می شود خداوند پیغمبرش را معرفی می کند.شخصیت،جایگاه،نفس،روح او را معرفی می کند و به او جایگاه می دهد.خود پیغمبر صلی الله وقتی امام حسین علیه السلام را معرفی می کند می فرمایند:حسین منی و انا من حسین که مشابه این حدیث را نداریم.
معرفی یک شخصیت بزرگ وقتی از جانب شخص بزرگ انجام گیرد نگاه هم نگاه بزرگی می شود امام رضوان الله هم یک شخصیت بزرگ بود.مرجع جامع الشرایط بود.شهید مطهری بعنوان یک کارشناس،بعنوان یک شخصیت والا درباره امام رضوان الله می فرمایند:من که قریب دوازده سال در خدمت این مرد بزرگ تحصیل کرده ام، باز وقتی که در سفر اخیر به پاریس به ملاقات و زیارت ایشان رفتم، چیزهایی‏ از روحیه او درک کردم که نه فقط بر حیرت من، بلکه بر ایمانم نیز اضافه‏ کرد. وقتی برگشتم، دوستانم پرسیدند چه دیدی؟ گفتم چهار تا "آمَنَ" دیدم [یعنی ایمان آورد، کنایه از آنکه کسی را دیدم که به چهار چیز ایمان راسخ دارد]:
آمَنَ بهدفه، به هدفش ایمان دارد.دیدم امام آن هدفی که برای خود ترسیم کرده است و از دور آن را می بیند به آن ایمان دارد.حضرت سیدالشهدا علیه السلام وقتی قیام کردند هدف قیامشان را اعلام کردند.ایشان فرمودند : من قیام نکردم برای طغیان،قیام نکردم برای اینکه سر زبانها بی افتم،قیام نکردم برای اینکه اسیر دنیا
و هوس باشم،بلکه قیام کردم برای احیای امر به معروف و نهی از منکر که همانا سنت رسول الله و حضرت امیر المومنین علی علیه السلام است.امام رضوان الله هم می فرماید قیام ما هم نه برای ایران است نه برای مردم بلکه برای اسلام است.
.
آمَنَ بسبیله، به راهی که انتخاب کرده ایمان دارد. امکان ندارد بتوان او را از این راه منصرف کرد. شبیه همان ایمانی که امام حسین به راهشان داشتند.وقتی خبر آوردند که قیس و هانی و مسلم به شهادت رسیده اند و مردم کوفه آماده جنگ با ایشان هستند از راه خود منصرف نشدند.امام هم از راه خود منصرف نشد.چه بسا هنگامی که امام نهضت را آغاز نمودند خیلی از بزرگان و .. با ایشان مخالفت کردند.چقدر از نزدیکان،شاگردان و افرادی همچون شهید سعیدی ها را از ایشان گرفتند اما امام از راه خویش منصرف نشدند.
.
‏آمَنَ بقومه ، یعنی به مردمش ایمان داشت، در میان همه رفقا و دوستانی که سراغ دارم احدی مثل ایشان به‏ روحیه مردم ایران ایمان ندارد. بایشان نصحیت می کنند که آقا کمی یواشتر، مردم دارند سرد می شوند، مردم دارند از پای‏ در می آیند؛ می‏گوید: "نه، مردم اینجور نیستند که شما میگویید، من مردم را بهتر می شناسم."امام بود که به ما یاد داد به مردم احترام بگذاریم.امام بود که به ما یاد داد مردم را ولی نعمت خود بدانیم.امام بود که با شناخت خود از مردم فرمود:سربان من امروز در گهواره اند.
.
و بالاخره بالاتر از همه آمَنَ بربّه،شهید مطهری میفرمود امام ایمان به خدای خود داشت.غرق در توحید بود،هر چه را می گفت از خدا می گفت و همه کارها را از جانب خدا می دانست.

نکته ای که امام به جامعه مان آموخت و جامعه آن را به جهان گسیل داد مبارزه با استکبار جهانی و ظلم ستیزی است که در مکتب اهل بیت و انبیا بوده است و آنها جان خویش را در این راه داده اند.امام جهانی فکر کردند و امروز افکارشان نتیجه جهانی دارد.بمانند نام گذاری روز قدس و پایه گذاری هفته وحدت...

امروز دشمنان بدنبال اختلاف افکنی بین بلاد مسلمان هستند تا افکار جامعه ی جهانی نسبت به جنایات اسرائیل کم توجه شود.در سوریه الان این طرح را اجرا کرده اند و  پول مفت نفت را از عربستان،قطر و ... گرفته اند و به عده ای سلفی و افراطی داده اند و مسلمان کشی به راه انداخته اند و سودش را خودشان میبرند.همین برنامه ها را در عراق و پاکستان و چند کشور دیگر دارند اجرا می کنند.

افتخارات امروز ایران اسلامی  مدیون مدیریت امام عزیز،خون مطهر شهدا،گریه های خاموش فرزندان شهدا و تحمل خانواده های شهدا و جانبازان عزیز است و امروزه این پیشرفتها در زمیه ی تسلیهاتی و پرتاب موجود زنده به فضا آمریکا و اسرائیل را دیوانه کرده است.
قطعا پیام شهدای این روستا و دیگر شهدا امروز این است که اگر می خواهید سعادت دنیا و آخرت نصیب خودتان،مملکتتان و نسلهای آینده تان شود مطیع امر رهبر باشید که کلام ایشان نورانی و الهی است و وصل است به به آن امیر کلام و آن امیر بیان .امید است خداوند متعال توفیق نگهداری از این امانت که امام راحل و شهدا به ما سپرده اند را بدهد.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته"



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4860.html )