عنوان خبر:83 پروژه آماده بهره برداری در علی آباد کتول
پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 22:15:49


فرماندار شهرستان علي آباد کتول :
از 83 پروژه و طرح اقتصادي، 44 پروژه عمراني با اعتبار 862 ميليارد ريال است و 39 پروژه ديگر طرح توليدي اشتغالزا با اعتباري بالغ بر 51 ميليارد ريال مي باشد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد کتول ، علي اکبر کي پور در افتتاح متمرکز پروژه هاي شهرستان علي آباد کتول، با حضور استاندار و ديگر مسئولين استاني، بيان داشت: در دهه فجر امسال تعداد 83 پروژه اقتصادي و عمراني در سطح شهرستان با اعتباري بالغ بر 913 ميليارد ريال، داشتيم که با وجود مشکلات اقتصادي، پروژه هاي قابل بهره برداري شهرستان نسب به سال هاي گذشته افزايش يافته و اين نشانه ساعي بودن سيستم اداري ما براي کسب موفقيت در علي آباد کتول است.
وي تشريح کرد: تعداد 77 پروژه عمراني و طرح اقتصادي اشتغالزا با اعتباري بالغ بر 906 ميليارد افتتاح و عمليات اجرايي 6 پروژه ديگر با اعتبار 7 ميليارد ريال، آغاز مي شود.
کي پور در پايان با بيان اينکه برنامه توسعه شهرستان با همکاري دستگاه ها در فرمانداري تهيه و ليست الويت هاي شهرستان با همکاري صنعت، معدن و تجارت در آماده شده است گفت: تمام مسئولين شهرستاني به تبعيت از ديدگاه مهندس قناعت استاندار گلستان که توجه ويژه اي به سرمايه گذاران دارند، آماده همکاري با سرمايه گذاران و با الويت بيشتر سرمايه گذاران شهرستاني هستيم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4873.html )