عنوان خبر:بدی آب و هوا مانع افتتاح پروژه های ورزشی استان گلستان
پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 22:17:29


افتتاح طرح های ورزشی به دلیل لغو سفر وزیر ورزش و جوانان به استان گلستان به زمان دیگری موکول شد. پروژه هایی که همچنان منتظرند تا با حضور محمد عباسی و برش روبان توسط وی افتتاح شوند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر ، قرار بود محمد عباسی وزیر گلستانی کابینه دولت صبح پنجشنبه به گلستان سفر کند و با حضور وی چند طرح ورزشی در برخی مناطق استان افتتاح شود که به دلیل شرایط نامساعد جوی و لغو پرواز، این سفر انجام نشد.

افتاح سالن ورزشی سیدآباد گنبدکاووس از جمله طرحهایی بود که طبق اعلام قبلی مسئولان قرار بود صبح امروز با حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود.

جمعیت زیادی برای افتتاح در سالن منتظر تشریفمایی مسئولان و وزیر ورزش و جوانان بودند که پس از حدود یکساعت تاخیر از طریق تربیون ورزشگاه اعلام می شود به دلیل لغو سفر وزیر ورزش، این افتتاحیه انجام نمی شود.

در عین حال، فرماندار گنبد کاووس نیز با ارسال پیامک به مدیران و خبرنگاران رسانه های گروهی با تقدیر و تشکر از حضور آنها عنوان می کند مراسم افتتاح سالن ورزشی سید آباد به دلیل عدم پرواز وزیر به زمان دیگری موکول شد.

سالن ورزشی سیدآبادگنبدکاووس در زمینی به مساحدت هفت هزار متر مربع و مساحد 26 در 52 با اعتبار 10 میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی و مصوبات سفر اول ریاست جمهوری احداث شد.

این سالن که ظرفیت 1500 نفر را دارد از سال 87 شروع به ساخت شد و استاندارد توپی دارد و در طبقه دوم آن قرار است سالن رزمی احداث شود.

همچنین طرح ورزشی روستایی دیگر که قرار بود با حضور وزیر افتتاح شود، سالنی به ابعاد 24 در 36 متر مربع است و فضای اداری نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این سالن ورزشی اوایل سال 91 کلنگ زنی شد و برای ساخت آن 550 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

همچنین قرار بود، در آزادشهر نیز سالن ورزشی دو هزار نفره پیش از ظهر پنجشنبه با حضور وزیر ورزش افتتاح شود که این برنامه نیز لغو شده است.

از دیگر برنامه های محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان به گلستان بعد از ظهر امروز افتتاح طرح ورزشی در گرگان است و پس از آن قرار بود، وی به علی آبادکتول سفر کند تا طرح ورزشی را در این شهرستان افتتاح کند.
همزمان با دهه فجر بهره برداری از 22 پروژه ورزشی با 170 میلیارد ریال اعتبار در گلستان آغاز شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4874.html )