عنوان خبر:تبدیل شدن ایران اسلامی به اسوه در منطقه
پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 22:19:09


استاندار گلستان :
به تعبير مقام معظم رهبري دهه ي فجر روز عيد است زيرا در اين روز ايرانيان با طلوع اسلام ناب بر سراسر کشور، عزت و خودباوري فراموش شده ي خود را باز يابند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد کتول ، مهندس جواد قناعت در افتتاح متمرکز پروژه هاي شهرستان علي آباد کتول ، بيان داشت : ايران در حال تبديل شدن به يک الگو و اسوه در منطقه است و آغاز اين تبديل از دهه ي فجر، روز قطع تاريخ سياه، ننگ بار، خفت بار، طغيان طاغوت و تاريکي ها از کشور ايران است.
وي با بيان اينکه کشور بزرگ ايران با ورود اسلام صاحب عزت و اقتدار شده اظهار داشت: ايران در حال تبديل شدن به يک الگو و اسوه در منطقه است.
قناعت با يادآوري اين موضوع که از ابتداي انقلاب اسلامي تا امروز،دشمنان هر تفکري که براي از هم پاشيدن کشور به ذهنشان خطور کرد را از فعاليت حدود 300 گروهک در کشور، ترور شخصيت ها، بمب گذاري ها، خيانت دولت موقت، تا جنگ تحميلي و خيانت بني صدر و جديدترين آنها که فتنه 88 بود، در ايران پياده سازي کرده اند، گفت: در هر جاي دنیا اگر حتي اگر جنگ کوچکي رخ دهد، موجب تزلزل آن دولت و جدا شدن بخشي از کشور براي فرونشاندن جنگ و فتنه خواهد شد، اما کشور ما پس از پيروزي انقلاب با قدرت، اقتدار و اتحاد توانست، کشور را حفظ کرده و با تحمل تمام مشکلات و موانع به اوج برساند.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: پس از پاشيده شدن بلوک شرق، بلوک غرب به سرکردگي امريکا تصميم گيرنده نهايي در دنيا بود، اما امروز بلوک جديدي با محوريت ايران اسلامي در حال ايجاد است که پنجه در پنجه امريکا نهاده و با آن مبارزه مي کند.
قناعت بيان داشت: نظام سلطه اعتراف مي کند که هژموني امريکا بهم ريخته و مديريت منطقه از دست آن ها خارج شده و به دست ايران افتاده است و اين نشانه قدرت و اقتدار ايران در منطقه است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4875.html )