عنوان خبر:بهره برداری از 112پروژه عمراني و اقتصادي در گنبدکاووس
شنبه 21 بهمن 1391 - 23:51:57


در دهمين روز از دهه فجر انقلاب اسلامي ، 112 پروژه عمراني و اقتصادي و اشتغالزايي درآيين متمرکز روز شنبه و با حضور استاندار گلستان به بهره برداري رسيد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ،اين پروژه ها با اعتباري بالغ بر 672 ميليارد و 625ميليون ريال به مرحله اجرا درآمد و براي 966 نفر نيز ايجاد شغل شده است.
همچنين همزمان عمليات اجرايي 5 پروژه ديگر نيز با حضور استاندار گلستان در اين شهرستان آغاز شد.
استاندار گلستان در آيين متمرکز بهره برداري از اين پروژه ها، از سرمايه گذاران داخل وخارج از استان خواست ، سرمايه هاي خود را در بخش هاي مختلف اين استان سرمايه گذاري نمايند.
"جواد قناعت" ادامه داد: استانداري و نيز نمايندگان مردم در مجلس و همچنين ائمه جمعه و ديگر مديران اين استان ، در جهت تسهيل امور سرمايه گذاران از هيچ کوشش و تلاشي دريغ نخواهند کرد.
قناعت ، با قدرداني از سرمايه گذاري انجام شده در پروژه فروشگاهي ?هايپر هاوش? گنبدکاووس افزود: چنانچه ديگر سرمايه گذاران نيز خواستار اجراي پروژه هاي بزرگتر باشند، از سوي مسوولان حمايت خواهند شد.
وي با تبريک يوم الله دهه مبارک فجر از عموم مردم براي شرکت در راهپيمايي 22 بهمن دعوت کرد.
?نورالله نوراللهي ? فرماندار گنبدکاووس نيز گفت: پروژه هاي افتتاح شده شامل 14مورد گازرساني ، يک مورد سدسازي در روستاي ديگچه با5/1ميليون مترمکعب حجم آبگيري و 8پروژه ديگر در بخش آب، 15 پروژه جهاد کشاورزي و 5 پروژه تعاون و رفاه و امور اجتماعي است.
نماينده مردم گنبدکاووس در مجلس شوراي اسلامي نيز از مسوولان استان خواست، در توزيع اعتبارات به شهرستان گنبدکاووس به عنوان دومين شهرستان بزرگ استان توجه ويژه شود.
"سليمان عباسي " حمايت از سرمايه گذاران را از اولويت هاي کاري خود خواند و گفت: ورود سرمايه به اين شهرستان موجب ايجاد اشتغال، ورود سرمايه و افزايش توليد مي شود.
پروژه هايپر هاوش با 250 ميليارد ريال اعتبار طي دو سال در شهر گنبدکاووس ساخته و آماده افتتاح شده است که براي 210 نفر بصورت مستقيم شغل ايجاد کرده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4888.html )