عنوان خبر: حضور پرشور، شکرانه 34 سال نعمت نظام اسلامي است.
يكشنبه 22 بهمن 1391 - 14:54:35


احمدی معاون فرماندار علی آباد کتول:
ورود امام خميني (ره) و ايجاد انقلاب اسلامي، انگيزه و روح خود باوري را به مردم کشور هديه داد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد کتول ، ابراهيم احمدي در جشن پيروزي انقلاب اسلامي و نمايشگاه تاريکخانه انقلاب در شهرستان علي آباد کتول اعلام داشت : حضور پرشور در راهپيمايي 22 بهمن امسال، شکرانه 34 سال نعمت خودباوري، خوداتکايي و نظام اسلامي است که امام خميني (ره) در سال 57 به ما هديه داد و با خون شهدا تثبيت شد.
وي با اشاره اينکه انقلاب ما يک حرکت عظيم مردمي عليه حکومتي بود که تقريبا تمام خصوصيات يک حکومت بد را داشت، بيان کرد: فساد، وابستگي به کشوره هاي خارجي، بي کفايتي تحميلي و کودتايي از جمله ويژگي هاي حکومت شاه ملعون بود.
احمدي در ادامه به تشريح هريک از اين ويژگي ها پرداخته و اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامي، کشور ما به لحاظ علم، فناوري و بسياري از مسائل ديگر وابسته به غرب بود و از خود اختياري نداشت.
وي اذعان داشت: ما قبل از انقلاب از لحاظ کميت و تنوع صنعت در فقر بوديم و کارخانه هاي ما تنها به مونتاژ قطعات محدود مي شد، به طوري که اگر قسمتي از دستگاه ها خراب مي شد مهندسين داخلي حق فکر کردن و ترميم قطعات دستگاه ها را نداشتند.
معاون فرماندار خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامي به مردم ما خود باوري را هديه داد و با وجود تمام تحريم ها، اعتماد به نفس ملي در کشور به وجود آمد.
احمدي در پايان گفت: انقلاب ما در انگيزه و هدف با تمام انقلاب هاي دنيا متفاوت است، زيرا امام خميني (ره) علت ايجاد اين انقلاب را انگيزه الهي مي داند و ما بايد با حضور همه جانبه در برنامه هاي ملي مانند راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات، با تمام توان از اين نعمت الهي نگهداري کنيم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4891.html )