عنوان خبر:حضور فعال ملت براي دفاع از نظام اسلامي با تبعيت از ولايت فقيه
يكشنبه 22 بهمن 1391 - 15:56:33


فرماندار علي آباد کتول :
حضور حماسي مردم در راهپيمايي امروز بيانگر اين جمله است، که مردم براي باطل کردن نقشه هاي دشمن، در تمام صحنه هاي مورد نياز نظام، به تبعيت از مقام معظم رهبري حضوري فعال دارند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان علی آباد کتول، علي اکبر کي پور با بيان اينکه اقتدار امروز ايران اسلامي به اندازه اي است که رهبر معظم انقلاب رسما در خطبه هاي نماز جمعه چند ماه قبل اعلام کردند " پيروزي هاي اخير فلسطين تحت تاثير حمايت هاي ايران است و ما از تمام نهضت هاي اسلامي حمايت مي کنيم" اظهار داشت: مردم ما در شرايطي به پيروزي رسيدند که تا آن زمان قدرت در دست دو بلوک اصلي غرب و شرق بسنده مي شد، اما کشور ما با رهبري امام خميني (ره) الگوي جديدي به جهان ارائه داد.
وي تصريح کرد: الگويي که انقلاب اسلامي ما سبب ايجاد بيدارگيري ها و نهضت هاي اسلامي در گوشه و کنار دنيا شده است.

راهپیمایی 22 بهمن 1391-علی آباد-گلستان

کي پور در خصوص تلاش دشمن براي توقف روند رو به رشد انقلاب بيان داشت: حوادث منطقه، بيداري اسلامي، انقلاب هاي منطقه اي، پيشرفت هاي کشور در زمين ههاي علمي، اقتصادي و زيربنايي از دلايل تلاش دشمن براي توقف انقلاب است.
وي افزود: تضعيف ماشين نظامي غرب، افول امپراطوري غرب، شکست 33 روزه، 22 روزه و اخيرا 8 روزه استکبار جهاني و اسرائيل در لبنان و غزه يکي ديگر از عواملي است که جبهه استکبار به مقابله با نظام جمهوري اسلامي پرداخته است.
فرماندار علي آباد با بيان اينکه اگر بخواهيم ويژگي هاي انقلاب را برشماريم بايد به ويژگي هاي رهبري انقلاب بپردازيم، گفت: يکي از ويژگي هاي انقلاب اين است که يک کشور مسلمان براي اولين بار معادلات استکبار جهاني را برهم ريخت و آن را به مبارزه طلبيد.
کي پور با اشاره به اينکه کشور ايران تئوري هاي تئوري پردازان جهان را بهم ريخت تصريح کرد: زماني تئوري پردازان دين را در دوره افول مي ديد، انقلاب اسلامي به پيروزي رسيده و يک الگوي ديني را به جهان معرفي کرد.
وي اظهار داشت: بعد از قرن 16 هيچ جرياني بر جريان استکبار جهاني فائق نيامده بود اما کشور ما با اتکاء به اسلام پيروز شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4894.html )