عنوان خبر:اهدای جهیزیه به 33 نوعروس علی آبادی
دوشنبه 23 بهمن 1391 - 23:29:11


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان علی آباد کتول :‌
مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در این نهاد برگزار و به همین مناسبت به 32 نوعروس تحت حمایت این نهاد کمک جهیزیه اهدا شد.


به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، محسن خداپرست اظهار داشت: مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بیش از250 نفر از مددجویان و مسئولان ادارات در سالن اجتماعات این نهاد برگزار گردید.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با برنامه های مختلف از جمله سخنرانی ، اجرای سرود و .. همراه بوده است و در پایان به 32 نوعروس تحت حمایت این نهاد به مبلغ 320 میلیون ریال کمک جهیزیه اهداء شده است.
جذب حامی برای ایتام از بین زائران شرکت زیارتی ملیکای گلستان

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: پیرو اجرای تفاهمنامه فی مابین کمیته امداد و حج و زیارت با حضور نمایندگان کمیته امداد در جلسه توجیهی زائران این شرکت 12 یتیم این نهاد دارای حامی شدند.
اسدالله بابازاده اظهار داشت: در اولین پرواز عمره شرکت زیارتی ملیکای گلستان در سال جاری با حضور نمایندگان کمیته امداد در جلسه توجیهی زائران این شرکت 12 یتیم دارای حامی شدند و همچنین مبلغ 3 میلیون و 270 هزار ریال برای کمک به ایتام جمع آوری شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شروع سفرهای زیارتی قرار گرفته ایم امید داریم با استمرار و تداوم این تفاهمنامه شاهد رشد جذب حامی برای ایتام تحت حمایت این نهاد باشیم.

پرداخت 9.9 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گالیکش گفت: تاکنون برای اجرای طرح های اشتغال فرزندان کمیته امداد در این شهرستان 9 میلیارد و 950 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
علی حسنی اظهار داشت: در راستای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی این نهاد تمام توان خود را به کار بسته تا با فراهم ساختن شرایط و ارائه تسهیلات برای مددجویان با استفاده از ظرفیتهای انسانی موجود گام های موثری را برداریم.
وی افزود: در همین خصوص تاکنون برای اجرای طرحهای اشتغال توسط فرزندان مددجو از طریق بانکهای عامل مبلغ 9 میلیارد و 950 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده که امید داریم با مساعدت و همراهی بیشتر بانکها در این زمینه بتوانیم شرایط اشتغال را برای مددجویان بیشتری مهیا سازیم.

حمایت از 100 دانش آموز و دانشجوی نخبه

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: 100 دانش آموز و دانشجوی نخبه تحت حمایت این نهاد قرار دارند.
اسماعیل بشارتلو با اعلام این مطلب اظهار داشت:‌ کانون دانشجویان و فارغ‎ التحصیلان تحت پوشش اداره‌ کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از مدتی قبل آغاز به کار کرده است.
وی با اشاره به اینکه توجه به دانشجویان و دانش‌آموزان و حل مسائل آنها در اولویت برنامه های این نهاد قرار دارد، اضافه کرد: مشکلات احتمالی دانشجویان تحت پوشش این نهاد توسط رابطان کمیته امداد پیگیری و رفع می‎شود.
بشارتلو تصریح کرد: همچنین با انعقاد تفاهمنامه با آموزش و پرورش مدیران و معاونان مدارس گلستان به عنوان رابط فرهنگی پیگیر مشکلات احتمالی دانش‌آموزان تحت پوشش اداره‌ کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4897.html )