عنوان خبر:قدردانی استاندار گلستان از حضور حماسي مردم در راهپيمايي 22 بهمن
دوشنبه 23 بهمن 1391 - 23:31:25


مهندس "جواد قناعت "صبح امروز (دوشنبه) در جلسه شوراي اداري استان از حضور حماسي مردم ولايتمدار، انقلابي و شهيد پرور استان در راهپيمايي 22بهمن امسال تشکر و قدرداني کرد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاعرسانی استانداری گلستان ، استاندار افزود : حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال نسبت به سال گذشته حداقل 20درصددر سطح استان افزايش داشته است.
استاندار گلستان بابيان اينکه اين حضوربسيارعالي است؛اضافه کرد:شرکت گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال نه بزرگي به مثلث شوم استكبار بود كه خواهان عدم حضور مردم در اين راهپيمايي بودند.
وي ادامه داد: مردم با شركت پرنشاط در اين راهپيمايي با آرمانهاي امام ، نظام و انقلاب ميثاق مجدد بسته و با رهبري معظم انقلاب نيز بيعت دوباره كردند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد : اين حضور ميليوني پيامهاي آشكاري به دشمنان خارجي و نيز داخلي داشت.
به گفته قناعت ؛مردم ايران اعلام كردند به آرمانهاي نظام و انقلاب معتقد بوده و مي خواهند راه امام را به زعامت و رهبري آيت الله خامنه اي ادامه دهند چون خير دنيا و آخرت آنها در ادامه اين مسير است.
وي پيام راهپيمايي مردم در روز 22بهمن به خارجيها را تصميم مردم به پايبندي آنها به امام و شهدا و مقام معظم رهبري اعلام كرد و گفت: راه سعادت ملت ايران در ادامه همين راه است و هر چه دشمن به فشار خود ادامه دهد حضور مردم بيشتر خواهد شد.
استاندار گلستان حضور مردم در صحنه ها را عامل بازدارنده براي شيطنت هاي دشمنان برشمرد .



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4898.html )