عنوان خبر: شاعران بايد با ادبيات خود در مقابل نظام زياده خواهي بايستند
سه شنبه 24 بهمن 1391 - 21:40:03


معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان :
شاعران مي توانند با هنر نوشتاري و ادبياتي که در اشعار خود به کار مي گيرند در مقابل نظام استکباري و زياده خواهي بايستند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، "عليرضا جمشيدي" در همايش منطقه اي هفتمين جشنواره بين المللي شعر فجر که در تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگزار گرديد با بيان اين مطلب افزود : انقلاب اسلامي ايران ويژگي ها و ارزش هايي دارد که اين ارزش ها هويت بخش و جهت دهنده بوده و ايجاد کننده حس وحدت ، همدلي و يکپارچگي در بين عموم مردم مي شود.
وي خطاب به شعراي حاضر در اين جشنواره گفت : شما شاعران بي ترديد مبلغين و مروجين ارزش هاي انقلاب اسلامي هستيد چرا که زبان شعر زبان ارزشمندي است و شاعر با اين اعتقاد وارد ادبيات شده  و زبان را مي گشايد تا اين مفاهيم ارزشمند را منتقل کند.
معاون استاندار تصريح کرد : شما پاسداران خون شهدا هستيد که با زبان صريح و گوياي خود مي توانيد آموزه ها و منويات شهدا را تبليغ کرده و مروج آن باشيد.
وي ضمن تبريک ايام الله دهه مبارک فجر گفت: شما ملت قدرشناس و ولايتمدار ايران اسلامي در روز 22 بهمن، حماسه آفريديد و بار ديگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي را براي جهانيان به اثبات رسانديد.
در اين آيين که با حضور شاعران استان هاي گلستان، گيلان، مازندران و سمنان و دبير کشوري هفتمين جشنواره بين المللي شعر فجر و مسئولان استاني برگزار شد، 23 شاعر اشعار خود را با موضوعات مربوط به دهه فجر همچون استکبارستيزي، عدالت‎خواهي، مقاومت و تمامي موضوعات متناسب با آرمان‎هاي انقلاب اسلامي قرائت کردند.
اين جشنواره به مدت يک روز و در هفت استان کشور بصورت منطقه اي برگزار گرديد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4900.html )