عنوان خبر:آمادگی كتابخانه تخصصي مديريت بحران
سه شنبه 24 بهمن 1391 - 21:46:22


مدير كل مديريت بحران استان گلستان :
كتابخانه تخصصي مديريت بحران آماده خدمت رساني و دراختيار قرار دادن كتب و مطالعات مرتبط با مديريت بحران به دانشجويان ومحققان علاقه مند است.



به گزارش پیام گلستان "قاسم سميعي "امروز در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان افزود: اين كتابخانه با قريب به دو هزار جلد كتاب و پ‍ژوهش تخصصي وعمومي در حوزه مديريت بحران و ديگر علوم، منبع مناسبي براي محققين اين رشته به شمار مي رود.
به گفته وي؛ دانشجويان علاقه مند مي توانند بامراجعه به مديريت بحران استان و عضويت در اين كتابخانه از منابع علمي موجود استفاده كنند.
وي خاطرنشان كرد: تاكنون بيش از دهها دانشجوي رشته هاي تخصصي مديريت بحران و يا رشته هاي مرتبط و ومحققين  علاقه مند با مراجعه به اين اداره كل از مواهب علمي اين كتابخانه تخصصي بهره مند شده اند.
سميعي با اشاره به زمان بهره برداري از اين كتابخانه يادآورشد: علاقه مندان مي توانند پس از عضويت در كتابخانه  بين ساعات اداري، 8صبح تا 14 از منابع علمي آن استفاده كنند.
وي ادامه داد: هر ساله در ايام برگزاري نمايشگاه بين المللي كتاب تهران،  آخرين كتب تخصصي مرتبط با مديريت بحران از اين نمايشگاه خريداري و به اين مجموعه علمي اضافه مي شود.
دبير شوراي هماهنگي مديريت بحران استان با اشاره به پ‍ژوهش به عنوان مهمترين نياز استان در عرصه مديريت بحران تصريح كرد: شاكله و مبناي برنامه ريزي هاي اين مديريت در چهار جرخه مديريت بحران بايد متاثر از پژوهش هاي علمي باشد.
سميعي يادآور شد: با فعالسازي مراكز علمي و دانشگاهي مرتبط با مديريت بحران، مي توان آينده اين مديريت را به عنوان يك مديريت جديد در سطح كشور ، آِينده اي روشن و روبه جلو  ترسيم كرد.

كتابخانه تخصصي مديريت بحران درمحل اداره كل مديريت بحران استان قرار دارد و در اواخر  سال 90 افتتاح وراه اندازي شده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4902.html )