عنوان خبر:معرفه فرماندار جديد شهرستان مينودشت
سه شنبه 24 بهمن 1391 - 21:52:59


در آييني با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان مهندس "مصيب عنّابستاني" به عنوان فرماندار جديد شهرستان مينودشت معارفه شد و از زحمات 7 ساله محمد عجم در پست فرماندار اين شهرستان تقدير بعمل آمد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان در اين جلسه طي سخناني گفت : امروز هرچه که داريم به دليل خود باوري و مردم باوري است که حضرت امام خميني (ره) به ملت ايران اسلامي آموخت و اين باورها برگرفته از دين مبين اسلام است.
"عليرضا جمشيدي" ادامه داد : پيامد انقلاب اسلامي ما پديد آمدن ارزشهايي بود که در دوران ستمشاهي رنگ باخته بود و با پيروزي انقلاب اسلامي که خودش يک ارزش به شمار مي رود کشور به اوج اقتدار و سرافرازي در جهان رسيد.
وي تصريح کرد :  حال که 34 سال از عمر پربرکت اين انقلاب ارزشمند مي گذرد اين اقتدار و سربلندي روز به روز افزايش يافته و نظام اسلامي ما تبديل به الگوي استکبار ستيزي در جهان شده است.
معاون استاندار گلستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکره مستقيم با امريکا گفت : طرح اين موضوع يکي ديگر از حربه هاي امريکاييهاست و آنها نفس مذاکره را مي طلبند نه نتيجه آنرا و از اين راه بدنبال تخريب باورهاي ملت ما مي باشند.
جمشيدي تأکيد کرد : ملت هميشه در صحنه و قدرشناس ايران اسلامي بار ديگر با حضور حماسه آفرين خود در راه پيمايي يوم الله 22 بهمن بر ارزشهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران صحه گذاشتند و اقتدار و همبستگي خور را به رخ جهانيان کشيدند.
فرماندار جديد شهرستان مينودشت هم در سخناني وحدت و همدلي را سرلوحه کار خود دانست و از توجه بيشتر به بخش کشاورزي ، گردشگري و صنعتي در اين شهرستان خبر داد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4904.html )