عنوان خبر:تشکر و قدردانی فرماندار علي آبادکتول از مردم به سبب حضور پرشور در راهپيمايى 22 بهمن
چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 23:27:48


علي اکبرکي پورفرماندار علي آبادکتول  طي پيامي از حضور پر شور و آگاهانه مردم در راهپيمايي 22 بهمن ماه ونيز دست اندركاران اين مراسم با شكوه ، قدرداني و تشكر نمود.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد کتول،متن اين پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
سلام بر شهيدان والا مقام و درود خدا بر بزرگ معمار انقلاب اسلامي ايران، امام خميني عزيز (ره).و هزاران آفرين بر ملت غيور ايران كه با بيداري و عظمت حضور خود در راهپيمايي و جشن سي چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ، ديگر بار پاسخ كوبنده اي به ياوه گويان و دشمنان دادند و بر پشتيباني خود از اين نظام مقدس همچون گذشته تاكيد كردند.

راهپيمايي با شكوه 22 بهمن در حقيقت تجديد بيعت با رهبر معظم انقلاب و آرمانهاي مقدس جمهوري اسلامي بود و ملت هميشه بيدار ايران با اين حضور بيادماندني ، تداوم گفتمان انقلاب اسلامي را شعار دادند و بر ارزش‌ها و اصول اسلامي ايران پيمان ملي بستند.

اينجانب بر خود لازم مي دانم از همه اقشار مردم هميشه در صحنه به ويژه هموطنان عزيزمان در جاي جاي شهرستان دارالمومنين علي آبادکتول كه مشتاقانه در مراسم راهپيمايي 22 بهمن حضور يافته و يكي ديگر از حماسه هاي تاريخي اين مرز و بوم را رقم زدند ، صميمانه تقدير و تشكر نموده و از خداوند متعال براي اين ملت شريف اجر و پاداش الهي و سلامتي و سعادت مسالت مي نمايم.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4907.html )