عنوان خبر:روند کند اجرای شهرک صنعتی فاضل آباد
چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 23:39:55


نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس:
روند اجرای شهرک صنعتی فاضل آباد در شهرستان را کند است.



به گزارش پیام گلستان رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به وضعیت شهرکهای صنعتی شهرستان گفت: روند اجرای شهرک صنعتی فاضل آباد به کندی صورت می گیرد و اخیرا با مسئولان کشوری در این حوزه مذاکراتی صورت گرفته است.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: حرکت مردم بی نظیر بوده و غیرقابل توصیف است و در این شرایط مسئولان نباید به دنبال جنجال باشند و باید خدمت کند.

هراس دشمن از الگو شدن ایران اسلامی

نوروزی گفت: اکنون دغدغه دشمن بمب اتم نیست بلکه از الگو شدن و پیشرفتها و تاثیرات انقلاب اسلامی بر جهان در هراس است.

وی با اشاره به واقعه یکشنبه هفته گذشته در مجلس گفت: این حادثه در شان نظام و مردم نبود و مسئولان باید به تاکید مقام معظم رهبری وحدت داشته باشند.

وی اظهار داشت: درحال حاضر که دشمنان با اعمال تحریمها و توطئه ها فشارهایشان را افزوده اند، مسئولان باید وحدت داشته باشند و اختلافات را کنار بگذراند.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس با اشاره به پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران گفت: این امر ناشی از بصیرت و هوشمندی ملت است که آمریکا به این نتیجه رسید که باید با این مذاکره داشته باشد.

این نماینده مجلس در عین حال تصریح کرد: هر چند این پیشنهاد فریبکارانه است ولی آنها متوجه شدند که ایران در همه عرصه ها توسعه یافته است.

نوروزی خاطرنشان کرد: مذاکره آمریکا با ما رابطه گرگ و میش است و آنها دنبال اهداف پلید خودشان است و از طرفی دم از حقوق بشر می زنند و از سویی تحریم می کنند.

وی مهمترین دغدغه مردم را گرانیها و فشار اقتصادی برشمرد و گفت: اجرای هدفمندی یارانه ها قانون بوده ولی باید به معیشت مردم در فاز دوم توجه بیشتری شود.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4912.html )