عنوان خبر:كجاي دنيا را اسم ببرم كه ايران نفوذ نداشته باشد؟!
دوشنبه 3 آبان 1389 - 23:24:58


روزنامه کیهان در اخبار ویژه های خود نوشت: نخست وزير وحشت زده رژيم صهيونيستي مي گويد: ايران از افغانستان تا آمريكاي لاتين نفوذ پيدا كرده است.



به گزارش روزنامه صهيونيستي جروزالم پست، نتانياهو با هشدار به نفوذ ايران در چهارگوشه جهان گفت: امروز نفوذ رژيم ايران از غزه تا لبنان و از افغانستان تا آمريكاي جنوبي و آفريقا را مي بينيم. اين نفوذي است كه ايران بدون توانايي هسته اي دارد. تصور كنيد اگر چنين حكومتي به سلاح هسته اي هم دست پيدا كند چه خواهد شد.
وي مدعي شد: ما با كشوري مواجهيم كه هر تلاشي مي كند تا براي نابودي ما به سلاح هسته اي دست پيدا كند. جامعه جهاني بايد مطمئن شود كه سلاح هسته اي در اختيار ايران نيست.
نخست وزير رژيم صهيونيستي همچنين گفته است: ما از غزه عقب نشيني كرديم و پس از آن با شليك 12 هزار راكت به سوي خود مواجه شديم.
ادعاي نتانياهو مبني بر تلاش ايران براي دستيابي به سلاح هسته اي به عنوان شرط نابودي رژيم صهيونيستي در حالي است كه حزب الله لبنان در شمال فلسطين اشغالي و جنبش حماس در جنوب فلسطين اشغالي به تنهايي از پس ارتش تا بن دندان مجهز صهيونيستي برآمدند و به يقين اگر سلاح هسته اي تاثيري در قدرت و امنيت داشت، نخست وزير رژيم صهيونيستي با وجود داشتن دست كم 200 كلاهك هسته اي و ارتكاب جناياتي نظير جنايت غزه و جنوب لبنان، چنين از سر استيصال و وحشت حرف نمي زد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-492.html )