عنوان خبر:ايجاد زيرساخت هاي ورزشي در مناطق محروم ازخصايص دولت نهم و دهم
شنبه 28 بهمن 1391 - 23:49:18


وزير ورزش و جوانان :
ايجاد زيرساخت هاي ورزشي درمناطق محروم و کمتر توسعه يافته کشور از خصايص مهم دولت نهم و دهم است.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر " محمد عباسي " صبح روز شنبه در آيين افتتاح سالن چند منظوره شهداي محله سيدآباد شهر گنبدکاووس، گفت: در سال هاي اخير در ايحاد زيرساخت هاي ورزش کشور تحولات زيادي رخ داده است که فقط احداث يکهزارو 800 مکان ورزشي درمناطق روستايي کشور از آن جمله است.

وي افزود: تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي فقط 22 مکان ورزشي در روستاهاي کشور وجود داشت که اين رقم تا سال 84 به 480 مکان ورزشي و طي دولت نهم و دهم به 2 هزارو 200 مکان ورزشي افزايش يافت.
دکتر عباسي، ايجاد زيرساخت هاي ورزشي براي اقشار مخلتف مردم بويژه نسل جوان در مناطق محروم را از توجهات ويژه دولت و مقام معظم رهبري انقلاب دانست و اضافه کرد: همه مسوولان ورزش کشور بايد با تقويت حس خدمتگزاري در تحقق بيشتر خواسته هاي دولت و رهبري تلاش کنيم.
وي همچنين برلزوم توجه به رفع کمبودهاي ورزش شهرستان گنبدکاووس تاکيد کرد و از استاندار و مديرکل ورزش و جوانان گلستان خواست نسبت اختصاص بودجه هاي لازم در اين خصوص تلاش نمايند.
وزير ورزش و جوانان همچنين گفت: درسال جاري بيش از ده ميليارد ريال به مجموعه سوار کاري گنبدکاووس اختصاص يافته که با توجه به اهميت اين مجموعه بايد اعتبارات بيشتري به آن داده شود تا سوارکاري اين شهرستان در کشور نمونه شود.
دکتر عباسي گفت: مردم ايران و نيز گلستان شايسته خدمات بيشتر هستند و شايستگي مردم درحضور حماسي آنان در راهپيمايي 22 بهمن به همگان ثابت شد و اين حضور، يقينا ذوق خدمتگزاري مسوولان را دوچندان خواهد کرد.
درآيين افتتاح اين پروژه، استاندار و مديرکل ورزش و جوانان گلستان و نيز فرماندار و مسوولان و همچنين اقشار مختلف مردم گنبدکاووس حضور داشتند.
صبح امروز با حضور وزير ورزش و جوانان 25 پروژه ورزشي استان با اعتبار بالغ بر 150 ميليارد ريال به صورت متمرکز افتتاح شد .




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4923.html )