عنوان خبر:شور مردم شوق خدمت را افزایش می‎دهد
شنبه 28 بهمن 1391 - 23:49:23


وزیر ورزش و جوانان :
شور و شعف مردم و همراهی آنها با نظام، شوق مسئولان را برای خدمات‎دهی بیشتر می‎کند.


به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس، محمد عباسی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز 25 پروژه ورزشی استان در سالن شهدای آزادشهر اظهار داشت: مردم ما در طول عمر 34 ساله نظام، هیچ‎گاه ولایت فقیه را تنها نگذاشتند و برای دفاع از ارزش‎های اسلامی و ایرانی تلاش چشمگیری داشتند و حضور باشکوه مردم در عرصه‎های سیاسی و اجتماعی امسال تکلیف دشمنان ما را برای چند صدمین بار معلوم کرد.

فعالیت‎های دولت در بخش ورزش کاملاً مشهود و پیداست

وی با اشاره به فعالیت‎های دولت دهم خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در بخش ورزش کاملاً مشهود و پیداست و این حرکت دولت در راستای خواسته امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری صورت گرفته که ورزش را یکی از نیازهای اصلی جامعه اسلامی می‎دانند و مسئولان را موظف به ساخت‌وسازهای ورزشی در شأن و منزلت این ملت قهرمان کرده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان با استناد به نتایج به دست آمده در مسابقات ورزشی مختلف که در سطح ملی و بین‎المللی برگزار شده است، تصریح کرد: ورزشکاران استان‎های محروم و بی‎بضاعت مثل استان گلستان قابلیت‎های خوبی دارند که اگر درست شناسایی و در مسیر خوب به کار گرفته شوند، می‎توانند نتایج خوبی را برای کشور ما به ارمغان بیاورند.

عباسی ادامه داد: مدیران، سرپرستان و مربیان ورزشی ما باید در برخورد با جوانان با رعایت شرایط روحی و روانی آنها به گونه‎ای عمل کنند تا ورزشکاران بعد از طی کردن یک دوره زمانی مناسب و معین به اهداف اصلی دین و مکتب ما نزدیک شده و مسیر تکامل اسلامی و انسانی را به درستی طی کنند.

ورزشکاران باید برای تبدیل شدن به انسانی کارآمد در جامعه تلاش کنند

وی یادآور شد: همه ورزشکاران باید به هدف متعالی ورزش که تبدیل شدن به انسانی کارآمد و مفید برای جامعه است، دست پیدا کنند و در مسیر حرکت خود به گونه‎ای عمل کنند تا مثل پوریای ولی و تختی ماندگار و با توجه به اینکه نگاه جامعه را به دنبال خود دارند، الگوی مناسبی برای نسل‎های بعدی باشند.

ورزشکاران نقطه قوت نظام هستند

استاندار گلستان نیز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‎های ورزشی استان گفت: ورزشکاران نقطه قوت نظام هستند و با توجه به توانمندی‎هایی که دارند، همواره حافظ ارزش‎ها بوده‎اند.

جواد قناعت عنوان کرد: تاریخ پرافتخار انقلاب و نظام به خوبی مؤید این موضوع است که ورزش کردن می‎تواند، در مواقع حساس به کمک نظام بیاید و برای پاسداری از دستاوردهای مهم این انقلاب تأثیرگذار باشد.

وی بیان داشت: ساخت‌وسازهای ورزشی که در دولت نهم و دهم از رشد خوبی برخوردار بود، فرصتی مناسب را در اختیار ورزش دوستان قرار داد تا در نقاط دور و نزدیک به ورزش مورد علاقه خود بپردازند و سوای از تقویت روح و جسم خود به صورت آماده و با انگیزه بالا در خدمت سیاست‎های این نظام الهی و مردمی باشند.

رشد 350 درصدی ساخت‌وسازهای ورزشی در گلستان

استاندار گلستان ابراز داشت: رشد پنج دهم درصد سرانه استان یعنی رشد 350 درصدی ساخت‌وسازهای ورزشی برنامه‎ریزی خوبی بود که به برکت این نظام و این دولت صورت گرفته تا مردم خوب ما با خیالی آسوده در مسیر سلامتی و تندرستی بیشتر گام بردارند و شکرگزار این انقلاب و این نظام باشند که هدفی جز سعادت این مردم در زیر سایه الهی ندارد.

مراسم افتتاح متمرکز 25 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان بعدازظهر امروز با حضور محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان و جمعی از معاونان وی، جواد قناعت، استاندار گلستان، قربانعلی پاشا، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، ائمه جمعه و مسئولان شهرستان آزادشهر به همراه ورزشکاران و ورزش‌دوستان آزادشهری در سالن دو هزار نفری شهدای این شهر برگزار شد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4924.html )