عنوان خبر:رهبر معظم انقلاب اتمام حجت کردند
يكشنبه 29 بهمن 1391 - 23:35:01


نماینده مردم گلستان درمجلس خبرگان رهبری :
رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با مردم آذربایجان ، با اشاره به بد اخلاقی های سیاسی اخیر با همه سران و مسئولان کشور اتمام حجت کردند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رانی آیت الله شاهرودی، آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز ، بیان داشت: این سخن مقام معظم رهبری در خصوص رابطه با آمریکا حرف جدیدی نیست و ایشان چند سال قبل نیز فرموده بودند که هر زمان آمریکا حسن نیت خود را در گفتار و عمل ثابت کرد ، انتظار برقراری رابطه با ایران داشته باشد .

وی با بیان اینکه آمریکا تا زمانی که حرف و عملش با هم تناقض دارد ، در انتظار برقراری رابطه با ایران نباشد ، تصریح کرد:  آمریکا تا کنون هیچ حسن نیتی در عمل نداشته و این موضوع از افزایش روز افزون دامنه ی تحریم علیه ایران ، کاملا مشخص است .

شاهرودی با اشاره به اینکه بر اساس عدل و داد هر کشوری که در گفتار و عمل خود حسن نیت داشته باشد آن گونه که مقام معظم رهبری می فرمایند ، می توان رابطه برقرار کرد .

وی ادامه داد : تنها کسی که ما شرعا و طبق آیات قرآن نمی توانیم هیچ رابطه ای با آن برقرار کنیم ، رژیم غاصب صهیونیسم است.


باید برای مقابله با گردن کلفتی های آمریکا با قدرت صحبت کنیم

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در خصوص سلاح های کشتار جمعی قبلا هم فرمودند که ما نمی خواهیم و شرعا نیز داشتن چنین سلاح هایی حرام است، تصریح کرد: بیان مقام معظم رهبری در خصوص توان ساخت سلاح هسته ای ، برای مقابله با گردن کلفتی های آمریکا است، الان زمانی است که ما باید قدرت خود را نشان دهیم تا امریکا و دیگر دشمنان حساب کار به دست شان بیاید تا نتوانند با تهدید و یا بهانه مذاکره الگوی ایستادگی و مقاومت ملت ایران را در هم بشکنند .


رهبری حجت را بر همه تمام کردند

شاهرودی با اشاره به اینکه حساسیت بالای وضعیت کشور در آستانه انتخابات و تشدید دشمنی دشمنان باعث شد تا امروز مقام معظم رهبری حجت را بر همه مسئولین تمام کنند ، گفت: مسئولین در تمام رده ها و گروه ها موظفند گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و حتی اگر عقلاً توجه نداشته باشند یا درک و فهم اجتماعی آن ها هم کار نکند ، باید تعبداً دستور رهبر انقلاب را عمل کنند ، زیرا ایشان با کمال تاثر و  ناراحتی به ایراد سخنرانی پرداخته و  اتمام حجت کردند.

وی در پایان با بیان اینکه هر کسی که به سخنان مقام معظم رهبری عمل نکند شرعاً مسئول است، گفت: وظیفه شما خبرنگاران است که بعد از سخنان ایشان ببینید چه کسانی در تبعیت از ایشان و مطابق مصالح کشور  و در راستای خدمت به مردم حرکت می کنند و آن ها را با دقت مشخص کنید .




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4929.html )