عنوان خبر:ورود رييس قوه قضاييه به استان گلستان
چهارشنبه 9 اسفند 1391 - 21:57:06


رييس قوه قضائيه صبح چهارشنبه در رأس يک هيأت عالي رتبه قضائي، وارد استان گلستان شد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، آيت اله "محمدصادق آملي لاريجاني" پس از ورود به فرودگاه بين المللي گرگان، مورد استقبال مسوولان ارشد اجرايي و قضائي استان گلستان قرار گرفت.

رييس قوه قضائيه پس از ورود به فرودگاه گرگان در جمع خبرنگاران گفت: سفرهاي استاني آثار و تبعات بسيار خوبي براي جامعه به ويژه دستگاه قضائي کشور دارد.

وي افزود: در اين سفرها، کمبودها و مشکلات مردمي و دستگاه قضايي استان بررسي و به آنان رسيدگي مي شود.

لاريجاني با بيان اين که اين سفرها ادامه دار خواهد بود، اضافه کرد: حتي الامکان سعي خواهيم کرد اين مشکلات را در استان ها برطرف کنيم.

وي اهداف ديگر اين سفر را، ديدار با کارکنان دادگستري، ديدار با خانواده هاي شهيدان، جانبازان، ايثارگران، آزادگان و علما و روحانيون بيان کرد.

رييس قوه قضائيه همچنين پس از ورود به گرگان، با حضور در مزار شهدا در امام زاده عبداله اين شهر، به مقام والاي شهيدان اداي احترام کرد.

ديدار با خانواده هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران، ديدار با قضات دادگستري شهرستان هاي استان و حضور در جلسه شوراي اداري استان، از برنامه هاي نخستين روز سفر رييس قوه قضائيه به گلستان است.

ديدار با نخبگان و اساتيد دانشگاه ها، ديدار با علما، روحانيون و ائمه جمعه اهل سنت و تشيع، حضور در جلسه شوراي عالي قضائي استان و هم چنين شرکت در نشست خبري با حضور رسانه ها، از برنامه هاي روز دوم اين سفر است.

رييس قوه قضائيه، پس از اين نشست، پنجشنبه شب گرگان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4958.html )