عنوان خبر: امانتداري مهمترين ويژگي کارکنان پست است
چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 23:42:04


معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان :
امانتداري مهمترين ويژگي کارکنان پست در ايران اسلامي است .



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، "عليرضا جمشيدي" در جمع مديران و کارشناسان اداره کل پست استان و شهرستانها اظهار داشت : امروز به دليل گستردگي و وسعت نظام اجتماعي دو موضوع گستردگي ارتباطات و پيچيدگي ارتباطات مورد توجه است.
وي ادامه داد : امکان ندارد در سراسر کشور فردي يا منطقه اي را پيدا کنيد که بي نياز و بي بهره از خدمات پست باشد که اين نشان دهنده گستردگي و اهميت فعاليت پست در کشور مي باشد.
معاون استاندار بيان داشت : کيفيت ارائه خدمات و بروز رساني روشهاي ارائه خدمات دو نکته اي است که باعث جلب رضايت مشتري و در نهايت مشتري مداري مي گردد.
وي افزود : به روز رساني فعاليتها ، ايجاد تنوع کاري ، بالا بردن سرعت ارائه خدمات و افزايش دقت در کار ، مولفه هاي ديگري است که سبب کاهش هزينه هاي  پستي و در نهايت سبب افزايش اعتماد مردم خواهد شد .
جمشيدي در ادامه به بيان ويژگيهاي يک مدير و کارمند پست در نظام جمهوري اسلامي پرداخت و خاطر نشان کرد : متدين بودن و باورمندي به تعليمات نبوي و رفتار علوي در ارائه خدمت به مردم ، امانت داري و قانون مداري ، اصولي است که يک کارمند و مدير پست در نظام ديني بايد به آنها پايبند باشد و اين موارد را همواره سرلوحه کار و فعاليت خود قرار دهد.
وي در بيان اهميت جايگاه پست در کشور و ديگر حوزه ها با اشاره به سخنان رياست محترم جمهور ، آقاي احمدي نژاد گفت : هر پستچي اداره پست در کشور بطور متوسط و ميانگين باعث کاهش تردد 500 نفر خواهد شد که اگر اين مثال را به حوزه سوخت ببريم در حال حاضر روزانه 4 ميليون و 200 هزار بشکه مصرف نفت خام داخلي کشور است که در صورتي که خدمات پستي در کشور صورت نگيرد مصرف روزانه ما به دليل تردد مردم براي انجام خدمات پستي شان به 6 ميليون بشکه نفت خام در روز خواهد رسيد.
وي تصريح کرد : اين آمار نشان دهنده اهميت بالاي پست در همه حوزه هاست که تنها در حوزه سوخت باعث کاهش مصرف 1 ميليون و 800 هزار بشکه نفت خام در روز مي گردد که کاهش ترافيک ، آلودگي هوا ، صرفه جويي در وقت و ... بخشي از محاسن بي شمار خدمات پست در کشور مي باشد.
معاون سياسي امنيتي استاندار تأکيد کرد : ارائه خدمات آسانتر ، ارزانتر ، سريعتر و دقيق تر ، افزايش اعتماد عمومي به حکومت و حاکميت را در پي خواهد داشت که نتيجه آن عزت ، اقتدار و پايداري نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
جمشيدي در پايان گفت : از آنجاييکه پست در کشور ما در برگيرنده بيشترين روابط اجتماعي است هرچه کارآمدي کارکنان پست بيشتر شود ، ارائه خدمات مطلوب تر و در نتيجه اعتماد عمومي بيشتر خواهد شد.
دکتر محمد جواد نظري مهر نماينده مردم کردکوي ، بندر ترکمن ، بندر گز و گميشان در مجلس شوراي اسلامي ديگر سخنران اين همايش بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4964.html )