عنوان خبر:رشد مطلوب خدمات رساني به مسافران گلستان
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 15:29:32


رئیس ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای سرپرست معاونت برنامه ريزي استانداري گلستان:

در استان از رشد مطلوب خدمت رساني به مردم برخورداريم.




به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، علي اکبر سوخت سرايي عصر يکشنبه در بازديد از ستاد تسهيلات سفرهاي گلستان افزود: اين بازديد ها به افزايش خدمت رساني به مردم و رفع نواقص و تقويت نوآوري ها و خلاقيت ها مي انجامد.
سوخت سرايي ادامه داد: اميدواريم تا در سالهاي آتي شاهد وضعيت خيلي بهتري باشيم ، هرچند وضعيت حال حاضر نيز وضعيت خوبي است اما انتظار مي رود تا گام به گام بهتر شود.
وي اذعان داشت: کميته هاي جديد تشکيل شده در دبيرخانه ستاد نشان از قابليت هاي بالاي استان دارد.
سوخت سرايي ادامه داد: تنوع قومي و اقليمي در استان به خوبي مديريت مي شود و هماهنگي در دستگاه هاي اجرايي در بخش هاي مختلف و به خصوص در ايام نوروز و تشکيل ستاد دايمي تسهيلات و نظارت بر سفرهاي استان تبلور دارد.
سرپرست معاونت برنامه ريزي استانداري گلستان در پايان گفت: اين ايام را که ايام تعطيلات و استراحت است شما به خدمت رساني به مردم اختصاص داده ايد که به طور حتم مورد توجه و عنايت خداوند قرار مي گيرد و همچنين از رعايت حرمت هاي ايام فاطميه نيز تشکر و قدرداني مي کنم.
بازرس ويژه ستاد دائمي تسهيلات و نظارت بر سفرهاي کشور نيز در اين بازديد گفت: از روز قبل که وارد استان شديم هماهنگي چشمگيري را بين دستگاه هاي استان مشاهده کرديم.
نادر زينالي درپايان اظهار داشت :اين هماهنگي و ابتکارات انجام شده در استان الگوي خوبي است مي توان به استان هاي ديگر نيز ارائه شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4978.html )