عنوان خبر: وحدت و يکپارچگي مردم استان مثال زدني است
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 - 21:47:31


معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان :
وحدت و يکپارچگي مردم استان مثال زدني است



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت : با توجه به اينکه در استان از تنوع قومي برخورداريم و به نوعي گلستان رنگين کماني از اقوام ايراني را در خود جاي داده است ، اما وحدت و يکپارچگي مثال زدني ، در بين مردم استان وجود دارد.
"عليرضا جمشيدي" در جمع دانشجويان دکتري فرماندهي ستاد ارتش جمهوري اسلامي (دافوس) افزود : آنچه که باعث شده است تا مردم استان صميمانه و برادرانه در کنار هم زندگي کنند ويژگي ولايتمداري و زندگي کردن در سايه ولايت فقيه است.
وي ادامه داد : با توجه به ترکيب جمعيتي در استان گلستان ، مسئوليتها به تناسب توزيع شده است و همه قوميتها در مناصب حضور دارند ، همچنين در بين نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و شوراهاي شهر و روستا هم شاهد ترکيب قوميتي هستيم و اين افراد با نگاه دلسوزانه و برادرانه در کنار يکديگر به رسالت خدمت رساني خود مشغولند.
معاون استاندار خاطر نشان کرد : در توزيع ثروت ما به دنبال تحقق عدالت اجتماعي هستيم و با نگاه محروميت زدايي در طول دولتهاي نهم و دهم اقدامات ارزنده و زيربنايي بزرگي در استان و بويژه مناطق محروم ، صورت گرفته که همه اينها سبب تقويت روحيه انسجام و همبستگي بين مردم مي شود.
وي تصريح کرد : راه بوجود آمدن وحدت و انسجام در يک جامعه داراي تنوع قوميتي ، قطعاً اعمال قدرت نخواهد بود بلکه بايد در چنين جامعه اي فرهنگسازي و کار فرهنگي کرد.
جمشيدي افزود : برقراري ارتباط مستمر با مردم ، توزيع عادلانه امکانات ، ايجاد صفا و صميميت و توجيه کردن و روشنگري نمودن در کنار کارهاي فرهنگي متناسب ميتواند در بوجود آمدن چنين جامعه اي موثر واقع شود.

استکبار ستيزي ما برگرفته از ايمان ما مي باشد

وي در ادامه با بيان اينکه استکبارستيزي ما برگرفته از ايمان ما است اظهار داشت : امروز درگيري ما با تفکر ليبراليستي و نظام سلطه از باب اين است که ما داراي تفکر اسلام ناب محمدي (ص) هستيم و با اين ويژگي در مقابل جهان استکبار ايستاده ايم.
معاون استاندار در ادامه گفت : آن چيزي که سبب موفقيت ما در مقابل دشمنانمان شده است مقاومت ما است زيرا در نبرد و تقابل فکري و انديشه اي آن کسي موفق تر است که منطق و استدلال قوي تر و مقاومت بيشتري داشته باشد نه آن کسي که زور بيشتري دارد.
وي با بيان اين مطلب تصريح کرد : امروز در تقابل با دشمن آن کسي برنده نهايي و پيروز ميدان نبرد است که از پشتوانه مردمي برخوردار بوده ، فکر و انديشه برتر ، ايمان قوي تر ، همت بلند تر و فرهنگ ايثار و شهادت داشته باشد که اين همان راز برتري و سلاح ما در تقابل با دشمنان اسلام و نظام اسلامي است.
جمشيدي بيان کرد : دشمن از هيچ حربه اي بر عليه ما کوتاهي نکرده و با افزايش فشار تحريمها تمام سعي خود را کرد تا با تنگ کردن عرصه هاي اقتصادي نارضايتي عمومي را فراگير کرده و مردم را برعليه نظام تحريک کند.
وي افزود : اما همگان شاهد بودند که با وجود تبليغات منفي سنگيني که دشمن به راه انداخته بود ، مردم بصير و ولايتمدار ايران اسلامي در روز 22 بهمن 1391 با بيش از 12 درصد افزايش جمعيت نسبت به سالهاي قبل به خيابانها آمدند و اين حضور پرنگ و پرشورشان مشت محکمي بر دهان ياوه گويان و مستکبران بود .

حضور گسترده مردم در انتخابات سبب تقويت نظام ديني خواهد شد

رئيس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهميت برگزاري انتخابات در نظام اسلامي تصريح کرد : قانونمداري و قانونمندي ، حضور گسترده مردم و انتخاب اصلح ، سه راهبرد ما در انتخابات است که تحقق آنها سبب هويت بخشي ، اعتماد مردم به کارگزاران و خدمت گذاران خود و پيوستگي بين مردم و حاکميت خواهد شد و اين همان چيزي است که دشمنان ما از آن وحشت داشته و مي هراسند.
وي خاطر نشان کرد : وحدت ، انسجام ، يکپارچگي و حرف شنوي ملت از رهبري نظام ، مهمترين دلايل کينه و عداوت دشمن مي باشد و به همين دليل ، همواره به دنبال ايجاد فاصله بين حاکميت و مردم مي باشند.
جمشيدي در پايان تأکيد کرد : آنچه که باعث خنثي سازي تمام توطئه ها و فتنه هاي دشمنان و در مقابل، تقويت نظام ديني خواهد شد ، حضور گسترده و پرشور مردم پاي صندوق هاي رأي است که به بيان رهبر معظم انقلاب ضامن امنيت کشور و مصونيت بخش خواهد بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4985.html )