عنوان خبر:ضرورت استفاده از ظرفيت هاي مراكز علمي و دانشگاهي در كاهش جرائم
چهارشنبه 5 آبان 1389 - 21:11:18


رئيس پليس پيشگيري ناجا، پيشگيري را از اولويت هاي بسيار مهم و اساسي در نيروي انتظامي دانست و بر استفاده از ظرفيت هاي مراكز علمي و دانشگاهي در حوزه پيشگيري تاكيد كرد.



سردار 'بهرام نوروزي' روز چهارشنبه در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي گلستان گفت: همه سازمان ها و نهادها بايد در حوزه پيشگيري به نيروي انتظامي كمك كنند.
وي برقراري امنيت و ارائه خدمات انتظامي به مردم را از فعاليت هاي نيروي انتظامي عنوان كرد و گفت: تامين امنيت مردم در اولويت اول وظايف ناجاست كه قاعدتاً بازخورد آن تضمين كننده امنيت حاكميت نيز خواهد شد.
سردار نوروزي به لايه بندي مأموريت نيروي انتظامي اشاره كرد و افزود: پيشگيري اجتماعي، پيشگيري انتظامي و كنترل انتظامي و عمليات انتظامي از جمله لايه هاي مأموريتي نيروي انتظامي است كه شكل گيري صحيح آن بر حفظ امنيت و ارتقاء احساس امنيت در جامعه كمك بسزايي خواهد كرد.
وي يكي از مهم ترين راه هاي كاهش وقوع جرائم در جامعه را ترويج فرهنگ قانونمداري عنوان كرد و بر فرهنگ سازي در زمينه هاي مختلف در جامعه تاكيد كرد.
رئيس پليس پيشگيري ناجا در ادامه افزود: طرح هاي مقطعي و تشديد فعاليت هاي انتظامي در حوزه هاي مختلف نقش مهمي در ناامن كردن محيط براي مجرمان خواهد داشت.
وي در پايان گفت: همه سازمان ها و نهادها بايد در حوزه پيشگيري به نيروي انتظامي كمك كنند كه لازمه اين كار تعامل و همكاري هر چه بيشتر با آنهاست.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-501.html )