عنوان خبر:اعلام وظايف كميته هدفمندكردن يارانه‌ها بخش حمل‌و‌نقل‌ گلستان
پنجشنبه 6 آبان 1389 - 17:58:20


از سوي مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان گلستان كميته استاني ستاد اجرائي هدفمندكردن يارانه‌ها در اداره كل حمل‌و‌نقل‌و‌پايانه‌هاي گلستان تشكيل و وظايف اين كميته اعلام شد.



علي لطفي صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: كميته استاني ستاد اجرايي هدفمند كردن يارانه‌ها به منظور كنترل و نظارت بر اجراي طرح هدفمندسازي يارانه‌هاي بخش حمل و نقل عمومي جاده‌اي برگزار شد.
وي هدف از اجراي كميته مذكور را عملياتي كردن يارانه‌ها در بخش حمل و نقل عمومي جاده‌اي معرفي كرد و افزود: اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها بستر مناسبي براي توسعه حمل و نقل عمومي و اصلاح الگوي مصرف به شمار مي‌رود.
مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان گلستان گفت: در اين كميته كه در اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي گلستان تشكيل شد، مصرف منطقي سوخت و انرژي مورد تاكيد قرار گرفت و اهم وظايف كميته انساني تشريح شد.
لطفي خاطرنشان كرد: اطلاع‌رساني صحيح و مؤثر، كنترل و نظارت بر نرخ حمل و نقل بار و مسافر، رسيدگي و برخورد قاطع با تخلفات احتمالي ناوگان و شركت‌هاي حمل و نقل و شناسايي ناوگان فعال روستايي در بخش حمل و نقل جاده‌اي از وظايف مورد انتظاري است كه اعضاي كميته مترصد دستيابي به آن هستند.
مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي گلستان پيرامون بررسي آثار و تبعات اجراي قانون هدفمندكردن يارانه‌ها بر حمل‌ونقل عمومي و ترددها افزود: اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها مي‌تواند گامي در راستاي استفاده درست و بهينه از سوخت و جلوگيري از مصرف بي‌رويه انرژي باشد.
وي ادامه داد: اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان از سوي فرمانده نيروي انتظامي استان گلستان و رئيس كل دادگستري گلستان در راستاي تلاش‌هاي شبانه‌روزي در راستاي پيشبرد اهداف ترافيكي استان و جمع‌آوري كمك‌هاي مالي به منظور آزادسازي مددجويان نيازمند و محكومان غيرعمد و همكاري و مشاركت گسترده و مؤثر بخش حمل و نقل جاده‌اي استان مورد تقدير قرار گرفت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-506.html )