عنوان خبر:نشست شورای اسلامی شهر علی آباد کتول با فرماندار
چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 23:47:55


اولين جلسه آشنائي اعضاي جدید شوراي اسلامي شهر علی آباد کتول پيش از ظهر امروز در محل فرمانداري شهرستان تشکيل گرديد.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد کتول، اين نشست صميمي با حضور علي اکبر کي پور فرماندار و احمدي معاونت فرماندار در فرمانداري تشکيل شد. 
فرماندار علي آبادکتول در طی سخناني اعضاي شوراي اسلامي را به اتحاد و همدلي و قانون مندي دعوت و ارشادات و راهکارهای لازم و مطالبي درخصوص اتحاد و همدلي اعضاي جديد شوراي شهر ارائه نمودند  و از حضور گستردهي مردم شهرستان علي آبادکتول همگام با حضور ميليوني مردم ايران در انتخابات تشکرکرد و اظهار داشت: مردم انقلابي و هميشه در صحنه اين شهرستان همراه با احاد مردم  ايران بار ديگر با حضور گسترده در پاي صندوق‌هاي رأي به مفهوم حماسه سياسي معناي عميق‌تري بخشيدند.
کي پور با اشاره به اينکه خلق حماسه باشکوه سياسي اميد دشمنان را به ياس تبديل کرد،تاکيد کرد: مردم با حضور باشکوه خود اثبات کردند که همچنان در راه تحقق آرمان‌هاي امام خميني (ره) و حضرت آيت‌الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) ثابت قدم ايستاده و به پيش مي‌روند.
وي از از متانت وصبر و تحمل اعضاي کانديداها و رعايت شئونات اسلامي و قانونمداري  در تبليغات  تشکر کرد و آينده‌اي روبه رشد و پيشرفت و فرداهايي روشن‌تر از امروز را براي مردم و توسعه شهرستان آرزو کرد.
ایشان افزود شهر و شهرستان نيازمند تلاش ومساعدت شما است وشما همواره در کنار هم با اتحاد وهمدلي در جهت خواسته ها ومطالبات مردم گام برداريد.
در ادامه اعضاي جديد شوراي شهرعلي ابادکتول خود را معرفي کرده و افزودند تمام تلاش خود را براي آرمانهاي انقلاب به کار برده و شهرستاني موفق خواهيم ساخت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5082.html )