عنوان خبر:دستگیری یک شکارچی متخلف در علی آباد/ افزایش 100 درصدی تولیدات کشاورزی در کمالان
پنجشنبه 30 خرداد 1392 - 22:14:17


رئیس اداره محیط زیست شهرستان علی آباد کتول از دستگیری یک شکارچی متخلف در حوزه شهرستان خبر داد.



به گزارش گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، علی بیانی ظهر پنجشنبه در حاشیه نشست مسئولان شهرستان به خبرنگار مهر گفت: این شکارچی شب گذشته در ارتفاعات جنگل های منطقه سیاه روبار همراه با یک قبضه سلاح تک لول غیر مجاز توسط یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان علی آباد کتول دستگیر شد.
وی افزود: این شکارچی حرفه ای اهل توران ترک از توابع شهرستان آزادشهر می باشد،علی بیانی گفت : این شکارچی پس از دستگیری جهت تعیین مجازات به مقامات قضایی شهرستان تحویل و در حال حاضر در بازدشت می باشد.
افزایش 100 درصدی محصولات کشاورزی در بخش کمالان
رمضانعلی برزعلی رئیس مرکز خدمات کشاورزی بخش کمالان نیز با اشاره به بازدیدهای میدانی از سطح 900 هکتار از باغات تحت پوشش بخش کمالان، گفت: خوشبختانه به علت وجود شرایط آب و هوایی، عدم تاثیر سرما و یخبندان، پیش بینی می شود، محصول باغات این بخش اط شهرستان علی آباد کتول 100 درصد افزایش یابد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به قیمت مناسب محصول، تحولی در زندگی اکثر باغداران این مرکز ایجاد می شود.
برداشت 25 هزار کیلوگرم سیب زمینی در هکتار از مزارع بخش کمالان
رئیس مرکز خدمات کشاورزی جهاد کشاورزی بخش کمالان از برداشت 25 هزار کیلوگرم سیب زمینی در هکتار خبر داد.
برزعلی با اعلام این خبر گفت: 43 هکتار در محدوده بخش کمالان زیر کشت پاییزه رفت که با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی جهت رشد آن، احتمال افزایش تولید حدود 20 الی 25 تن در هکتار در سال 92 بیش بینی می شود.
برداشت 2589 تن کلزا از سطح 1363 هکتار مزارع بخش کمالان
برزعلی افزود: با توجه به بارندگی های فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری و افزایش قسمت در تولید، میزان دو هزار و 589 تن کلزا از سطح هزار و 363 هکتار مزرعه در بخش کمالان، برداشت شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5084.html )