عنوان خبر:ابعاد شخصیتی آیت‌الله میبدی برای مردم پوشیده مانده است
يكشنبه 2 تير 1392 - 23:24:47


نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی :
امروز در عصر غیبت به برکت زحمت‌های عالمان ربانی دین، فضای کشور فضایی معنوی شده است.



به گزارش گلستان به نقل از خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی و سخن‌گوی کمیسیون فرهنگی مجلس شنبه عصر در دومین همایش تجلیل از علمای نمونه بلاد که با هدف بزرگداشت آیت‌الله میبدی در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: قدر عالمان ربانی و با تقوایی که امروز در عصر غیبت به برکت زحمت‌های آنان فضای کشور ما فضای معنوی است باید دانسته شود، در اثر همین فضای معنوی است که در ایام ماه رمضان و اعتکاف انسان به جوانان غبطه می‌خورد.

وی افزود: بسیاری از ابعاد شخصیتی آیت‌الله میبدی برای مردم پوشیده مانده و خوب است که چنین جلسه‌ای در گرگان برپا شود، خود من نیز درباره ایشان اطلاع کمی دارم.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، ابراز کرد: لفظ تبلیغ در قرآن تنها برای انبیا به کار رفته است و تبلیغ یکی از مهم‌ترین وظایف انبیا است، در سوره احزاب تبلیغ با ویژگی خشیت نداشتن از غیر خدا و خشیت از خدا همراه شده است.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از دلایل اصلی اثرگذاری علمای ربانی در میان مردم، هم قول و هم فعلشان همین خشیت الهی است و اگر بخواهیم راه علما را ادامه دهیم باید خشیت الهی را در خود به وجود بیاوریم.

وی اظهار کرد: هر شب شبستان مسجد جامع پر می‌شود، دلیل این حضور گسترده و دائمی مردم در این مسجد همین ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله میبدی است که مردم در او اسلام را مجسم می‌بینند.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان این‌که مردم درباره آیت‌الله میبدی ارادتی قلبی دارند، ادامه داد: در روایتی آمده است که مردم یا باید علم‌آموز یا عالم یا علاقه‌مند به علما باشند و نباید جزو دسته چهارم باشد زیرا اگر کسی بغض علما در دلش بود هلاک می‌شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5089.html )