عنوان خبر:ضرورت کشتارگاه صنعتي دام براي گلستان
چهارشنبه 5 تير 1392 - 23:30:44


استاندار گلستان :

کشتارگاه صنعتي دام براي گلستان بسيار حياتي است که متاسفانه مورد بي‎توجهي بانک قرار گرفته است.



به گزارش گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، مهندس "جواد قناعت" ظهر امروز در چهل و يکمين جلسه ستاد اجرايي توسعه بخش کشاورزي استان گلستان اظهار داشت: کارگروه توسعه کشاورزي يکي از کارگروه‎‎هاي بسيار فعال است که يکي از کارهاي ارزنده و خوب دولت دهم به شمار مي‎رود.
وي بيان داشت: هماهنگي مجموعه‎هاي مختلف حوزه‎هاي بخش کشاورزي، آب و ساير بخش‎هايي که در تصميم‎گيري‎ها و تصميم‎سازي‎هاي بخش کشاورزي استان دخالت دارند سبب شده تا مقدمات و بستر مناسب براي پيشرفت استان مهيا شود لذا بايد تلاش کنيم تا از ظرفيت‎هاي ايجاد شده حداکثر استفاده انجام گيرد.
استاندار گلستان از همکاري بانک‎هاي استان قدرداني کرد و افزود: اين انتظار وجود دارد تا از فرصت باقيمانده براي رشد و تعالي استان به شايسته‎ترين نحو استفاده شود و کار و تلاش تا پايان عمر دولت دهم يکي از الزامات جدي است.
قناعت تصريح کرد: هر دولت و هر نگرشي که مي‎آيد بايد نسبت به پيشبرد کارهاي شايسته تلاش کند قطعا اين کارگروه با اين ترکيب و سازوکار به هدفگذاري پيش‎بيني شده با قوت ادامه خواهد داد و بايد از استعدادهايي که به هر دليلي فعال نشده براي ارتقاء استان بکار گرفته شوند.
وي از مديران دستگاه‎ها خواست تا در راستاي پيگيري طرح ‎ها و پرونده‎هاي بخش کشاورزي استان تلاش کنند.
استاندار گلستان در خصوص راستي‎آزمايي طرح‎هاي بخش کشاورزي اذعان کرد: خوشبختانه کار در ريل پيشرفت خودش انجام مي‎شود به طوريکه از يک‎هزار و 731 پرونده راستي‎آزمايي شده 72 طرح داراي انحراف است که اين ميزان انحراف قابل پذيرش و توجيه است.
قناعت افزود: زماني که انحراف‎هاي شاخ‎دار گذشته را با ميزان انحراف اعتبارات را بررسي مي‎کنيم نشان مي‎دهد که انحراف‎هاي تک‎رقمي قابل توجيه هستند.
وي با تاکيد بر اينکه کميته بخش کشاورزي بايد فعال‎تر شود تا شاهد کاهش ميزان انحرافات باشيم، ابراز اميدواري کرد تا مابقي طرح‎هاي بر زمين مانده و انعقاد قرارداد شده نيز با همکاري دستگاه‎هاي اجرايي بر ريل پيشرفت قرار بگيرند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5094.html )