عنوان خبر:جنبش سرخ حسینی(ع) اعلام موجوديت كرد
يكشنبه 4 بهمن 1388 - 20:48:05


بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

انا سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامة

ملت نستوه و عاشورایی ایران !

کیست که نداند شما ملت بزرگ در نیم قرن اخیر به رهبری عالمی مجاهد و آگاه از سلاله پاک حسین علیه السلام ، فلک را سقف بشکافته اید و طرحی نو بر جهان تیره از سیطره ظالمان درافکنده اید؟

کیست که نداند جهاد هشت ساله مظلومانه و مقتدرانه شما در برابر همه قدرت های نظامی ، سیاسی و اقتصادی شرق و غرب، هیبت فرعونی آنان را شکست و نه تنها خاک مقدس ایران اسلامی را برای همیشه از گزند تجاوز بیمه کرد ، بلکه سلسله جنبان پیروزی و حركت مستضعفان جهان در فلسطين، لبنان،آسياي ميانه و جنوب شرق،آفريقا و آمريكاي لاتين شده است؟




کیست که نداند شما این همه حماسه را با درس آموزی و عبرت گیری از نهضت عظیم عاشورا و اقتدا به قیام سرخ حضرت سیدالشهداء علیه السلام و اصحاب باوفایش آفریده اید و همواره چشم سرودل بر کردار امام حسین ، یاران شهید و بازماندگان غیورش داشته و داريد.

و کیست که نداند توطئه های سهمگین و بیشمار ستمگران را علیه نایب امام عصر(عج) در این سالیان ، بصیرت و صبر و قیام خونین شما برملا و بی اثر ساخته است ؟

ملت بزرگ ایران !

دشمنان شما برغم شکست های همیشگی شان ، لحظه ای از کینه ورزی و توطئه آفرینی دست نشسته اند و تاسف بار آن که در اکثر اوقات ، قبای فتنه گری را بر شانه معدودی از خواص نشانده اند؛ خواص نابینایی که سوابق بعضاً مقبول خویش را فدای باندبازی، قبیله گرایی، قدرت طلبی، غفلت، دنیاجویی و دلبستگی به اطرافیان ناصالح کرده و از آن برای خود سیئاتی نامیمون ساخته اند.

مردم شریف !

انتخابات غرورآفرین دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران یکی از مواقفی بود که توطئه آفرینی دیرپای دشمنان مستکبر با تکیه بر همراهی اندک خواص غافل و دورمانده از خط امام (ره)، توانست از آن حماسه باشکوه فتنه ای عمیق بسازد. اینک ماههاست که عده ای ناچیز و آشوب طلب تحت عنوان حمایت از برخی نامزدهای ناکام آن انتخابات شورانگیز ، گام درراه فساد و بغی و محاربه با نظام برآمده از خون هزاران شهید گلگون کفن و ملت سرافراز و بزرگمنش نهاده اند كه البته راه این عده ناچیز با میلیون ها انسان شریف که در انتخابات دهم به یکی از چهار نامزد حاضر درصحنه رای داده اند، جداست .

ملت عزیز !

آنچه عاشورای امسال در تهران رخ داد ، نشان از آن داشت که دشمن بیگانه و فتنه جویان داخلی به بحرانی عمیق گرفتار آمده اند که تنها توبه نصوح و محاكمه در محضر ملت رشيد ايران ، تنها چاره آن است .

اینک پس از حماسه بی مانند حضور دهها میلیونی شما در یوم الله نهم دی ، حجت بر همگان تمام شده است و در اين مدت رهنمودهاي همراه با حلم و صبر و بصیرت و اقناع و نصیحت و روشنگری رهبر عظیم الشان انقلاب، راه را از چاه بازشناسانده است؛ امید می رفت معدود خواصی که نام و نانشان را از سفره امام و امت برگرفته اند ، به خود آیند و به دامان پرمهر ملت بازگردند. افسوس که نه تنها توبه نکردند ، بلکه درهر گام هیزمی تازه در آتش فتنه ریختند ؛ و اکنون نیز بجای همراهی با ملت به خروش آمده، به خیال باطل خود درصدد تحمیل «حکمیت» برآمده اند. كه در جوابشان بايد گفت:«هيهات منا الذله»

ملت عاشورایی !

در پی این حوادث، ما فرزندان انقلابی شما که با قلب هایی مجروح چشم بر انگشت اشاره امام و مولا و مقتدایمان سید علی الحسینی الخامنه ای (زید عزه) دوخته ایم، موجودیت «جنبش سرخ حسینی» را اعلان می کنیم ، و همچنان که حضرتش در فتنه یک دهه قبل فرمودند ، به همگان اعلام می داریم : اگر دشمن بخواهد خیلی فشار بیاورد ، ماجرای صلح امام حسن (ع) تکرار نخواهد شد بلکه این بار قیام عاشورای امام حسین (ع) تکرار خواهد شد .

ما سخنان مستدل و مواضع روشن خود را بر مبنای برهان الهی «الفتنة اشَد من القتل» و «قاتلوکم حتی لا تکون فتنه» از طریق فضای مجازی و سایت نهضت سرخ حسینی به نشانی«www.jonbeshsh.com » به اطلاع مردم شریف، مسئولان محترم و بخصوص نخبگان عزیز حوزوی، دانشگاهی و رسانه ای می رسانیم .

ما به تاسی از شعارهای شفاف ملت بزرگ در خروش حسيني نهم دی ماه، از دستگاه قضایی می خواهیم بدون کوچکترین مسامحه آشوبگران در روز عاشورای تهران را محاکمه انقلابی نموده و بی مهابا به سراغ دانه درشت ها و بسترسازان و آتنش افروزان فتنه بویژه صاحب نامانی که با نامه نگاری ها ، سخنرانی ها و بیانیه های سخیف دشمنان کینه توز را جسارت گستاخی به مقدسات و عاشورای حسینی دادند ، برود و محاکمه شان کند .

به جد و گلایه از دستگاه قضایی و قضات شجاع و عدالت جو می خواهیم معدود آقازاده های فتنه گر و فتنه جو و فتنه ساز را از خانه ها و بستر های امن داخل و خارج کشور بیرون بکشد و حدود الهی را بر ایشان جاری سازد و مصلحت امام و امت حسینی را بر منافع خواص دنیاطلب و زیاده خواه ترجیح ندهد و حکم خدا و قانون را بدون کوچکترین ملاحظه علیه فتنه گران در هر رتبه و جایگاه اجرا کند .

از مسئولان تمامی دستگاهها بویژه مسئولان امنیتی و انتظامی و مدیران رسانه ها می خواهیم با هوشیاری و شجاعت مانع تحرکات مشکوک معدود قدرتمندان و مدعیان نخبگی شوند که بی اعتنا به اتمام حجت ملت در یوم الله نهم دی ، قصد تحمیل حکمیت بر نظام و نجات فتنه گران از مجازات قانونی دارند.

ضمن تقدیر و تشکر از مراجع عظام وعلمای اعلام ، دانشگاهیان ، طلاب و دانشجویان که در ماههای اخیر شجاعانه و مسئولانه به میدان آمدند و با روشنگری و استقامت فتنه جویان را منکوب کردند، به معدود مدعیان نخبگی که این روزها همراهی با ملت عاشورایی را کنار نهاده و به اصطلاح ژست عقلانیت و اعتدال گرفته اند، هشدار می دهیم که راه خود را از آشوبگران و فتنه جویان و سران بدنام فتنه جدا کنند؛ که سوابق احتمالی و نیک نامی اسلاف گرامی ، جز درسایه همسویی با امام و امت به کارشان نمی آید و این کشتی شکسته فتنه همه ساکنان خود را در گرداب تباهی غرق خواهد ساخت .

وپایان سخن :

راه حسین(ع) و خط خمینی(ره) انتخاب برگشت ناپذیر ملت نستوه ایران و فرزندان انقلابی آن در همه نسل هاست . وصیت نامه گهربار امام خمینی(ره) پیش روی ماست و هرگاه که مقام عظماي ولايت اشارتی فرماید ، کمتر از ساعتی برایمان کافی است تا چشم فتنه را از کاسه بدر آوریم . صحت این مدعا را ناکامان فتنه تیرماه سال 78 بهتر از هرکس می دانند .

نمی غریم جز آن که می باریم ، و نمی باریم جز آن که سیل جاری سازیم .

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

موجیم که آسودگی ما عدم ماست

والسلام علی من اتبع الهدی

جنبش سرخ حسینی(ع)

منبع : رجانيوز



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-51.html )