عنوان خبر:افتتاح استخر المپیک علی آباد کتول
شنبه 15 تير 1392 - 23:03:40


استخرسرپوشیده المپیک شهرستان علی آبادکتول پس از سالها با حضور وزیر ورزش و جوانان جناب آقای دکتر محمد عباسی و رحمت اله نوروزی نماینده علی آبادکتول و بخش کمالان افتتاح شد.



به گزارش گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رحمت الله نوروزی ، نماینده شهرستان در مجلس درسخنانی کوتاه درمراسم افتتاحیه استخرالمپیک به کمبود فضای ورزشی شهرستان علی آبادکتول و بخش کمالان با وجود قهرمانان آسیائی و جهانی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که در طول عمر باقیمانده دولت دهم انشاالله با عنایت جناب وزیر که فرزند گلستان است مقداری از این کمبودها برطرف گردد.
نوروزی افزود : احداث یک سالن ورزشی مابین روستاهای برفتان و عباس آباد ، یک سالن ورزشی برای منطقه فندرسک ، تکمیل سالن ورزشی حاجیکلاته و سنگدوین ،احداث استخر سرپوشیده برای بخش کمالان و اتمام سایر پروژه های ورزشی شهرستان علی آبادکتول باید در برنامه وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد.
دکتر عیاسی وزیر ورزش و جوانان نیز با تقدیر از جناب آقای نوروزی جهت پیگیری مداوم ایشان در تامین اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی استخر المپیک در طول یکسال گذشته اعلام کرد: درطول کمتر از دو سال از نمایندگی ایشان چندین پروژه یا راه اندازی  و یا کلنگ ساخت آن برزمین کوبیده شده است.
دراین مراسم عباسی وعده داد تمام تلاش خود را جهت اختصاص بودجه برای طرحهای ورزشی نیمه کاره درشهرستان علی آبادکتول بکارخواهد بست.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5103.html )