عنوان خبر:برگزاری ۳ طرح بزرگ قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان
شنبه 15 تير 1392 - 23:06:35


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان از برگزاری ۳ طرح بزرگ قرآنی همزمان با ایام مبارک ماه رمضان و اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبر داد.



به گزارش گلستان به نقل از خبرگزاری شبستان ، مهدی بیکی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان گفت: طرح قرآنی طرح قرآنی 1447، طرح تلاوت نور (ویژه ماه مبارک رمضان) و طرح تفسیر کوتاه (جزء دوم) قرآن کریم از برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به اینکه طرح قرآنی طرح قرآنی 1447 هر ساله در سطح کشوری برگزار می شود، افزود: این طرح با محوریت حفظ جزء 29 قرآن کریم و با همکاری کانون تخصصی قرآن(شهید باهنر رامیان) برگزار می شود.

بیکی تصریح کرد: اعضای کانون های مساجد استان می توانند آیین نامه این طرح را از وب سایت دبیرخانه کانون مساجد استان و یا با مراجعه به دبیرخانه کانون مساجد استان آنرا دریافت کنند.

وی در خصوص برگزاری طرح تلاوت نور ویژه ماه مبارک رمضان در کانون های مساجد، گفت: با توجه در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان، طرح تلاوت نور در سطح مساجد استان اجرا می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان اظهارداشت: مساجد متقاضی اجرای طرح تلاوت نور باید فرم شماره یک را پس از دریافت از دبیرخانه کانون های مساجد استان تکمیل و پس از مهر و امضاء امام جماعت تحویل دبیرخانه استان دهند.

وی با اشاره به طرح تفسیر کوتاه (جزء دوم) قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان، افزود: با توجه در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان، طرح تفسیر کوتاه (جزء دوم قرآن) توسط دبیرخانه کانون های مساجد استان با همکاری کانون فرهنگی لیله القدر برگزار می شود.

بیکی گفت: کانون های متقاضی اجرای طرح در کانون می توانند جهت دریافت آئین نامه و بسته های آموزشی به دبیرخانه کانون مساجد استان مراجعه کنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5104.html )