عنوان خبر:علي آباد کتول داراي مناطق بکر و ديدني فراوان
دوشنبه 17 تير 1392 - 23:01:48


رييس ستاد دائمي سفر و تسهيلات تابستاني شهرستان علي آباد کتول:

ميزان امنيت، خدمات، نوع برخورد با مسافرين و زيبايي شهر تاثير مستقيم در ايجاد ذهنيت مثبت يا منفي در مسافرين دارد.



به گزارش گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد کتول ، به منظور فراهم کردن زمينه هاي حضور و پذيرايي از ميهمانان تابستاني جلسه ستاد تسهيلات سفرهاي تابستاني علي آباد کتول باحضورعلي اکبرکي پورفرماندارشهرستان واعضاي ستاد در پارک جنگلي کبودوال برگزار شد.
فرماندار بيان داشت :علي آباد کتول داراي مناطق بکر و ديدني فراواني است که قابليت تبديل به هدف گردشگري در کشور را دارد.وي جذب گردشگر را زمينه ساز افزايش درآمد و اشتغالزايي در شهرستان دانست و اظهار داشت: بايد با تدارک امکانات رفاهي و آماده سازي نقاط گردشگري شهرستان، زمينه ي انتخاب علي آبادکتول را به عنوان هدف گردشگري، براي مسافران تابستاني آماده کنيم.
فرماندار علي آباد کتول با بيان اينکه نوع برخورد ما با مسافرين و مناطق بکر شهرستان علي آباد کتول موجب سفر مجدد هر گردشگر بعد از يک بار بازديد به شهرستان مي شود، تصريح کرد: ما از اين راه مي توانيم علاوه بر رونق کسب و کار در علي آباد، زمينه اشتغالزايي جوانان را نيز فراهم کنيم.
کي پور، آبشار کبودوال و زيبايي هاي دهنه محمد آباد و زرين گل را از ديدني ترين نقاط استاني دانست و افزود: اين نقاط جزو مناطق ديدني، سرسبز و بکر استان و براي گردشگران منطقه اي زيبا جهت گشت و گذار است.
وي خاطر نشان کرد: مردم علي آباد کتول مهمان نواز هستند و در ايام تابستان مسلماً از مسافرين و مهمانان تابستاني با سعه صدر و روي خوش پذيرايي خواهند نمود.

یاسر قندهاري دبير ستاد دائمي سفر و تسهيلات تابستاني شهرستان علي آباد کتول گفت: با آغاز تابستان 92 و شروع فصل سفر، ستاد تسهيلات سفر اين شهرستان آماده پذيرايي و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران شهرستان علي آباد کتول مي باشد.

وي بيان داشت در ايام تابستان بيش از 2000 نسخه کتابچه راهنماي مسافران، بروشورهاي مراکز تاريخي و گردشگري بين مسافران توزيع خواهد شد.

وي با اشاره به 15 فقره نظارت و بازديد از تاسيسات گردشگري، اظهار داشت: واحدهاي اقامتي و پذيرايي شهرستان علي آباد کتول آماده پذيرايي و اسکان مسافران مي باشند.

در پايان جلسه هر يک اعضاي ستاد تسهيلات سفر به بيان نقطه نظرات خود در راستاي جذب بيشتر مسافران و گردشگران پرداختند و فرماندار علي آباد کتول نيز خواستار تعامل و هماهنگي تمام دستگاه ها در راستاي پذيرايي خوب از گرشگران تابستاني به اين شهرستان شد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5106.html )