عنوان خبر:آموزش فنی و حرفه ای از تشکیلات با ارزش جمهوری اسلامی است
دوشنبه 24 تير 1392 - 22:08:03


آیت الله علوی گرگانی:

اقدامات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در حوزه اشتغال را بسیار خوب دانست و گفت: آموزش فنی و حرفه ای از تشکیلات با ارزش جمهوری اسلامی است.



به گزارش گلستان به نقل از خبرگزاری شبستان ،  آیت الله علوی گرگانی، مرجع عالیقدر در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با تبریک افتخارآفرینی جوانان ایران اسلامی، اقدامات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در حوزه اشتغال را بسیار خوب دانست و گفت: آموزش فنی و حرفه ای از تشکیلات با ارزش جمهوری اسلامی است.


وی افزود: ظرفیت های در حوزه وجود دارد و مراجع در ملاقات هایی که با اقشار مختلف جامعه دارند می توانند در بسترسازی برای مهارت آموزی و ایجاد فرهنگ و نگرشی ویژه به آموزش های فنی وحرفه ای بسیار کمک کنند.


ابوالفضل تیرانداز، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان نیز در این دیدار در خصوص مسائل روز آموزش های مهارتی، گزارشی از فعالیت ها و عملکرد اداره کل آموزش فنی وحرفه ای در حوزه مهارت آموزی و اشتغال ارائه کرد.


وی در خصوص توسعه و پیشرفت آموزش های فنی و حرفه ای در استان گلستان، افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با نگاه عدالت محور و اجرای عدالت آموزشی برای همه اقشار جامعه در 24مرکز آموزش فنی و حرفه ای در سراسر استان به ارائه خدمات آموزشی به جوانان و گروه های هدف می پردازد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان افزود: به منظور تقاضا محور نمودن آموزش های مهارتی با برقراری تعامل با سایر دستگاه ها و ارگان ها و همچنین بخش خصوصی عقد قرارداد آموزشی و تفاهم نامه های همکاری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.


تیرانداز در بخش دیگری از گزارش خود به ارتقاء 10 رتبه ای ایران و کسب رتبه ششم در چهل و یکمین مسابقات جهانی مهارت در کشور انگلستان – 2011 و موفقیت اخیر تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران با کسب دونشان نقره، یک نشان برنز و کسب 8 دیپلم افتخار و کسب رتبه چهارم جهان در چهل و دومین مسابقات جهانی مهارت در کشور آلمان – 2013 اشاره کرد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5121.html )