عنوان خبر:تجلیل خبرنگاران برتر رسانه های گلستان در روز خبرنگار
دوشنبه 24 تير 1392 - 22:30:46


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان :

مراسم روز خبرنگار امسال استان با مسئولیت خانه مطبوعات و تجلیل از خبرنگاران برتر برگزار می شود.



به گزارش گلستان به نقل از خبرگزاری شبستان ،  غلامرضا منتظری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، امروز (24 خرداد) در جلسه هماهنگی مراسم روز خبرنگار گفت: مراسم روز خبرنگار امسال استان با مسئولیت خانه مطبوعات و بهتر از دوره های قبل برگزار می شود.


وی در خصوص زمان برگزاری این مراسم، افزود: با توجه به تقارن 17 مرداد با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان بهتر است این برنامه بعد از عید فطر برگزار شود.


منتظری تصریح کرد: در مراسم روز خبرنگار امسال از هر هفته نامه، خبرگزاری ها و رسانه های محلی و کثیرالانتشار یک خبرنگار بر اساس شاخصه ها به عنوان خبرنگار برتر معرفی و از وی تجلیل شود.


وی تالار فخرالدین اسعدگرگانی را محل مناسبی برای برگزاری مراسم روز خبرنگار بیان کرد و گفت: می توان در این مراسم از چهره های رسانه ای به عنوان مهمان برنامه استفاده کرد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به نقد رسانه ها، گفت: کسی که از نقد منصفانه بهراسد فرد شایسته ای نیست.


وی پیشنهاد کرد: یک نشست تخصصی با حضور اهالی رسانه برگزار و نقدهای دوستان در آن نشست بیان شود.

منتظری با بیان اینکه اگر کسی مورد نقد قرار بگیرد اتفاق خاصی رخ نمی دهد، گفت: من اهل توجیه نیستم.


وی ادامه داد: دوستان خانه مطبوعات تا شنبه جمع بندی خود را به این اداره کل اعلام کنند تا در نشست روز یکشنبه با حضور استاندار برنامه های مراسم روز خبرنگار مشخص شود.


منتظری در جمع بندی جلسه با اشاره به نحوه دعوت خبرنگاران در مراسم گفت: در وهله اول از تمامی خانم ها و آقایان فعال حیطه خبر و رسانه مکتوب و خبرگزاری ها دعوت می شود و قلمرو تجلیل مشخص بوده و همگانی نباشد.


وی با بیان اینکه در حوزه عکس و خبرنگار نمونه تجلیل می شود، افزود: مدیران مسئول باید بر اساس ارزیابی خود سه نفر را ارزیابی و با ذکر دلیل معرفی کنند تا تجلیل شوند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهارداشت: در این مراسم از رسانه هایی که به صورت ویژه در حفظ نظام فعالیت کرده و خبرنگارانی که کار نو و بدیع داشته باشند تجلیل می شود.


وی گفت: به نمایندگی از هر کدام از رسانه ها نیز یک نفر به عنوان سخنران انتخاب و مشکلات خود را اعلام کند.


منتظری با بیان اینکه استاندار گلستان نیز به عنوان مدیریت ارشد استان مهمان این مراسم هستند، اظهارامیدواری کرد: این مراسم بهتر از سال های گذشته برگزار شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5125.html )