عنوان خبر:لزوم توجه به اموال ایتام
پنجشنبه 27 تير 1392 - 20:17:43


نماینده ولی فقیه در گلستان :

قرآن کریم خوردن مال یتیم را همانند خوردن آتش می داند، خوردن مال یتیم انسان را در مسیر انحراف و تباهی قرار می دهد.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از خبرگزاری رسا ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در جلسه تفسیر سوره مؤمنون در مسجد جامع گلشن گرگان با بیان این که مال و ثروت به یک معنا جهنم است، افزود: انسان های بسیاری به خاطر خوردن مال حرام و یتیم منحرف شدند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مال و ثروت به یک معنا فسادآور است، خاطرنشان کرد: این دو مسأله انسان را در جهنم دنیا گرفتار می کند.

امام جمعه گرگان با اشاره به این که قرآن کریم خوردن مال یتیم را همانند خوردن آتش می داند، ادامه داد: خوردن مال یتیم انسان را در مسیر انحراف و تباهی قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در گلستان حرکت در مسیر حقیقی که حق ترسیم کرده است را سبب رسیدن به سعادت و خوشبختی حقیقی دانست و خاطرنشان کرد: صراط بندگی پروردگار مسیر سعادت را برای انسان فراهم می کند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که حوادث بسیاری در دنیا برای انحراف انسان در کمین نشسته اند، ادامه داد: ما در دوره حیات خود در متن جهنم دنیا زندگی می کنیم و باید مراقب باشیم در دام حوادث دنیوی قرار نگیریم.

نماینده ولی فقیه در گلستان، روزه داری را پای نهادن بر هواهای نفسانی دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که روزه نمی گیرند فریب طبیعت دنیا را خورده اند و در جهنم دنیا گرفتار شده اند.

امام جمعه گرگان با بیان این که روزه داران از پل دنیا عبور کرده و از پل صراط نیز به سلامتی عبور خواهند کرد، ادامه داد: روزه داری تطهیر درون و رسیدن به مقامی متعالی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این کسی که فریب زینت های دنیا را نخورد سالم به مقصد می رسد، ادامه داد: کسانی که فریب زینت های دنیوی را بخورند از صراط مستقیم منحرف شده و در همین دنیا گرفتار جهنم خواهند شد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5129.html )