عنوان خبر:مجمع بسیج طلاب نباید یک قشر تشریفاتی باشد
پنجشنبه 27 تير 1392 - 20:26:10


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان :

مجمع بسیج طلاب نباید یک قشر تشریفاتی خشک و خالی باشد چرا که اعتقاد داریم این مجمع باید با ظرفیت بالا و توانمند و با اخلاق کار کند.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه گلستان ، سردار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع کارکنان بسیج طلاب استان با بیان اینکه مجامع بسیج همه کارهایش اعم از کارکردش، طراحی و اجرای آن توسط خود بسیجیان انجام می شود، گفت: در همین راستا مجمع طلاب روحانی هم یک شورایی از قشرهای گروه های طلاب بسیجی هستند.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان پنج هزار طلبه وجود دارد، افزود: همه این طلبه ها از فرهیختگان و نخبگان جامعه هستند و این نشان می دهد که ظرفیت بسیج طلاب باید بالا باشد و ارتقا سطح معرفتی و بینش و اخلاق بالا و توانمندی داشته باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: مجمع بسیج طلاب نباید یک قشر تشریفاتی خشک و خالی باشد.

وی با اشاره به اینکه امام فرمودند که بسیج دایره اش بسیار و سیع و بزرگ است، گفت: امام (ره) در بحث دانشجو و بسیج نکاتی را فرمودند که هرکدام وظیفه ی خاص خود را دارند. اول پاسداری از نه شرقی نه غربی بودن در اسلام. جلوگیری از نفوذ افراد منحرف در صحنه.

بابایی، دومین عامل را تشکیل نظام اسلامی با رای مردم خواند و افزود: تشکیل مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، انتخابات ریاست جمهوری، تشکیل دیوان عالی کشور، نوشتن قانون اساسی و رای به قانون اساسی که همگی نظام قانونمند اسلامی را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه ما بر اساس نظام اسلامی کار را پیش می بریم که حلقه سوم تشکیل حکومت اسلامی است، اظهارداشت: آمریکا و اسراییل می خواهند انقلاب مارا نابود کنند که نتوانستند. آنها حتی نتوانستند جلوی انتخابات ما را بگیرند و الان می خواهند با سرمایه گذاری مانند سوریه و مصر از تشکیل امت واحد اسلامی جلوگیری کنند.

بابایی گفت: جامعه اسلامی آرمان و اهداف آن برای تحقق بشر در جامعه اسلامی است. اینکه جامعه ای آزاد و با پیشرفت و مبرا از گرسنگی و فقر و اینکه مردم آن در پیشرفت اهداف خود نقش بسزایی دارند که از هر لحاظ علمی و اقتصادی _ سیاسی وبدون سکون و رکود و توقف باشد.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی عبادت به معنای معرفت است و عبادت بدون معرفت معنایی ندارد، افزود: جامعه ای که به عبودیت خدا نرسد و دارای معرفت نباشد نمی تواند بر اساس موازین اسلامی باشد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5131.html )