عنوان خبر:نمایشگاهی چراغ خاموش در علی آبادکتول
پنجشنبه 27 تير 1392 - 20:28:39


طرح ضیافت-علی آبادنمایشگاه طرح ضیافت علی آبادکتول درحالی برگزار شد که اطلاع رسانی و تبلیغات مناسبی برای این طرح در شهرستان صورت نگرفت.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، متولیان امر علل برگزاری چراغ خاموش نمایشگاه طرح ضیافت در علی آبادکتول را گلایه مندی اصناف و بازاریان اعلام کرده اند.
عدم اطلاع رسانی مناسب درباره نمایشگاه طرح ضیافت علی آبادکتول سبب نارضایتی مردم شده و بسیاری از اهالی از وجود چنین نمایشگاهی در شهرستان اطلاع نداشتند.
امسال در قالب طرح ضيافت و با هدف كنترل و نظارت بر قيمت ها در ماه مبارك رمضان، پنج نمايشگاه و ۳۸ فروشگاه فروش فوق العاده در شهرهاي مختلف استان راه اندازي شد.
در اين نمايشگاه ها و فروشگاه هاي فروش فوق العاده، بيش تر كالاهاي اساسي مورد نياز مردم با 5 تا ۳۰ درصد زير قيمت بازار عرضه شد و اقلام اساسي مانند برنج، روغن نباتي، قند و شكر، گوشت مرغ، گوشت قرمز و لبنيات با قيمت مصوب ارائه شد.
علی رضا مسعودی یک از روستاییان علی آبادی در این زمینه می گوید: ما از روستا برای تامین کالاهای مورد نیاز در ماه مبارک رمان به شهر می آییم و باید کالاهای مورد نیاز را در سطح بازار با هزینه های زیادی تامین کنیم.
اطلاع رسانی کم درباره نمایشگاه
وی اظهار داشت: اگر اطلاع رسانی مناسبی درباره نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان صورت می گرفت، مسلما هزینه های ما در تامین مایجتاج کمتر می شود.
علی اصغر شکی دیگر شهروند علی آبادی با اظهار بی اطلاعی نسبت به برپایی نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان گفت: پس از خرید کالاها از بازار متوجه وجود چنین نمایشگاهی در این شهرستان شدیم.
محبی یکی از دیگر روستاییان شهرستان نیز گفت: با وجود گرانی و هزینه های بالا، کالاهای مورد نیاز را از بازار تهیه کردیم و اگر اطلاع رسانی مناسب درباره نمایشگاه در سطح شهرستان می شد، این اجناس را از آنجا تامین می کردیم و این امر در هزینه های خانوار صرفه جویی می کرد.
علی اکبر کی پور فرماندار علی آبادکتول نیز می گوید: نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان بزرگترین و طولانی ترین نمایشگاه در کشور است که از قبل ماه مبارک تا پایان آن ادامه می یابد.
باید اطلاع رسانی لازم انجام می شد
وی اظهار داشت: این نمایشگاه بمنظور برآوردن نیازها و کالاهای ضروری مردم است و باید از قبل زمان و مکان آن از سوی صنعت، معدن و تجارت به مردم اطلاع رسانی می شد تا مردم کالاهای اساسی و مورد نیازشان را با قیمتی متعادل و پایین تر در این نمایشگاه خریداری کنند.
کرامتی رئیس صنعت، معدن و تجارت علی آبادکتول نیز گفت: نمایشگاه طرح ضیافت شهرستان با همت این اداره تشکیل شد اما از آنجاییکه مورد اعتراض بازاریان شهرستان قرار گرفت طبق دستور رئیس سازمان مقرر شد بدون اطلاع رسانی دایر شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5132.html )