عنوان خبر:اولین گام محکم حماسه سياسي مردم با حضور در انتخابات 24 خرداد ماه
شنبه 29 تير 1392 - 23:35:18


فرماندار علی آباد کتول :

فعاليت هاي دولت نهم و دهم جايگاه کشور را در بسياري از عرصه ها در دنيا ارتقاء داد، به گونه اي که عقب افتادگي ها در بسياري موارد جبران و در بعضي موارد از نقطه مورد نظر نيز پيشروي کرديم.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد ، جلسه شوراي اداري شهرستان علي آباد کتول با حضور کي پور فرماندارشهرستان درمحل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار گرديد.
علي اکبر کي پور در جلسه شوراي اداري شهرستان علي آباد کتول ضمن قدر داني از دست اندرکاران انتخابات 24 خرداد، بيان داشت: مردم در انتخابات 24 خرداد ماه، گام اول حماسه سياسي را با قدرت برداشتند.
کي پوردرادامه گفت:حضور با عظمت مردم در انتخابات نشانه پايبندي آن ها به مباني اعتقادي و انقلابي و پيروي از مقام معظم رهبري است.
وي اظهار داشت: براي تحقق اهداف انقلاب اسلامي بايد در تمام عرصه ها مانند انتخابات خرداد ماه با قدرت گام برداريم.
کي پور با اشاره به ديدگاه مقام معظم رهبري در مورد دولت احمدي نژاد مبني بر دستيابي به نقشه علمي کشور اذعان داشت: فعاليت هاي دولت نهم و دهم جايگاه کشور را در بسياري از عرصه ها در دنيا ارتقاء داد، به گونه اي که عقب افتادگي ها در بسياري موارد جبران و در بعضي موارد از نقطه مورد نظر نيز پيشروي کرديم.
فرماندار علي آباد کتول ضمن تبريک به حسن روحاني رييس جمهور منتخب، تصريح کرد: موضع گيري با تدبير ايشان در مورد روابط بين المللي نشان مي دهد با تغيير روساي جمهور، اهداف و برنامه هاي انقلاب پابرجا است.
وي افزود: اميدواريم برنامه هاي آقاي روحاني به گونه اي باشد که مسير رو به پيشرفت کشور در منطقه در تمام عرصه ها با سرعت و قوت بيشتر طي شود.
کي پور خاطر نشان کرد: پيروي از بيانات و راهنمايي هاي مقام معظم رهبري به عنوان ولي فقيهي عادل و با تدبير زمينه حرکت رو به رشد کشور در جهان را فراهم مي کند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5133.html )