عنوان خبر:پیروزی در خلق حماسه اقتصادی گام بعدی بسیج
جمعه 4 مرداد 1392 - 05:08:10


فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول :

بسیج و سپاه در راستای عمل به منویات امام خامنه ای فعالیت های اقتصاد مقاومتی را با شعار هرخانه یک کارخانه از سال گذشته آغاز و امسال با استحکام بیشتری انجام می دهد.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا استان گلستان ،  سید علی موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی آباد در نشست سالانه مودت و مراسم افطاری خانواده بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: سپاه ناحیه علی آبادکتول با همکاری بسیجیان رسالت بزرگ خود را برای خلق حماسه سیاسی در زمان انتخابات با برگزاری بیش از 300 تا 320 نشست روشنگری انجام داد.

وی اظهار داشت: شهرستان علی آباد کتول با حضوری نزدیک به 91 درصد جمعیت جزو شهرستان های دوم و سوم خلق حماسه در استان است.

اقتصاد مقاومتی عمل به منویات امام خامنه ای است

موسوی با بیان اینکه به پشتیبانی مردم و بسیجیان در گام اول حماسه سیاسی پیروز شده ایم، گام بعدی را خلق حماسه اقتصادی دانست و افزود: هدف بسیج در راستای عمل به منویات امام خامنه ای برنامه های اقتصاد مقاومتی برای خلق حماسه اقتصادی است.

برنامه های فرهنگی مساجد مقابله با جنگ نرم است

فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول در بخش بعدی از سخنان خویش با اشاره به اینکه هدف از برنامه های فرهنگی مساجد و تکایا مقابله با جنگ نرم دشمن است، خاطر نشان کرد: بسیجیان برای بصیرت افزایی ضمن دعوت از مردم برای حضور فعال در مساجد، مستمع خوبی برای سخنرانان ارزشی در این مکان ها باشند.

موسوی در بخش دیگری سخنان خود بیان داشت: شجره طیبه صالحین بهترین جایی برای کادر سازی انقلاب اسلامی در راستای مطالبات امام خامنه ای است.

وی تصریح کرد: شجره طیبه حلقه های صالحین در بسیج چیزی فرا تر از یک طرح می باشد که در بسیج برای کادر سازی انقلاب نهادینه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی آباد در پایان با بیان اینکه کشور برای حفظ اقتدار خود نیازمند حضور و پشتیبانی مردم در عرصه های ملی است، گفت: راهپیمایی جمعه پایانی ماه مبارک رمضان نشانه پشتیبانی از خلق حماسه سیاسی ما در انتخابات 24 خردادماه امسال است.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5137.html )