عنوان خبر:محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در آزادشهر
جمعه 4 مرداد 1392 - 05:17:08


سرپرست اوقاف و امور خیریه آزادشهر و رامیان :

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در امامزادگان شهرستان برگزار می شود.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، حجت الاسالم محمد غیرتمندی پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه برنامه ریزی این محفل قرآنی با بیان اینکه گرایش به قرآن و آشنایی و انس با این کلام الهی بین امت اسلامی و حتی غیرمسلمانان سرعت حیرت آوری پیدا کرده است گفت: این محفل قرآنی در روز 19 رمضان همزمان با افطار در محل امامزادگان محمد بن جعفر الصادق(ع) و محمد بن زید(ع) با حضور مسئولین و مردم و جامعه قرآنی برگزار می شود.
وی بیان داشت: آنهایی که امروز سعی می کنند از قرآن فاصله بگیرند و به سمت جهل و جهالت روی آورند قطعاً در گرداب مشکلات و بسیاری از نابسامانی های اجتماعی گرفتار می آیند.
وی با اعلام اینکه باید ماه مبارک رمضان به عنوان ماه مغفرت و رحمت الهی را در گرایش به قرآن و کلام الهی قدر دانسته و از فرصت پیش آمده برای تهذیب و تزکیه نفس استفاده کرد، افزود: امروز نور قرآن سراسر جامعه بشری را فراگرفته و آنها را به سمت توحید و عبودیت واقعی سوق می دهد که در این بین نباید از محتوا و غنای کلام الهی غفلت کرد.
حجت الاسللام غیرتمندی هنچنین افزود: شب شعر و نیایش بمناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)در امامزادگان محمد بن جعفر و محمد بن زید (علیهماالسلام) در شهرستان برگزار شد.
وی گفت: این مراسم در جهت آشنایی بیشتر با کریم اهل بیت و انس و الفت مردم با این ماه مبارک برگزار شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5139.html )