عنوان خبر:درگیری کشاورزان با مشکل سوخت
دوشنبه 7 مرداد 1392 - 21:44:59


نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی :

کشاورزان درگیر مشکل سوخت هستند و با توجه به ضرورتی که برای توجه به چاه های آب کشاورزی و وسایل اعم از تراکتور است، در استان گلستان با کمبود گازوئیل مواجه هستیم.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رحمت الله نوروزی ، ایشان درجلسه امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در ادامه این مطلب افزود: در بحث کمربندی علی آباد کتول که توسط وزارت راه افتتاح شده است، وزیر قول توجه و رسیدگی به تقاطع غیرهمسطح و ورودی و خروجی را دارند اما تا به حال تنها شاهد سوانح و حوادث بوده ایم.
نوروزی همچنین تصریح کرد: در بحث راه های روستایی نیز از سال ۹۰ این راه ها نیازمند توجه بوده که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
وی در تذکر به وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد:در بخش سی تی اسکن شهرستان سه سال است که بیمارستان جدیدالتاسیس توسط آقای رئیس جمهور و هیات دولت افتتاح شده اما اقدامی برای نصب تست وزرش و اکو صورت نگرفته است.
وی افزود: کمبود پزشک متخصص در شهرستان علی آباد کتول با توجه به اینکه سومین شهر استان است، به شدت احساس می شود.
نوروزی همچنین گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به بیکاری بالا در سطح شهرستان های علی آباد کتول باید در بحث سرمایه در گردش توجه ویژه به واحدهای تولیدی و کارفرمایان داشته باشد، چراکه بعد از اجرای هدفمندی یارانه ها مشکلات زیادی رد این خصوص ایجاد شده است.
وی افزود: نه تنها ایجاد اشتغال نداریم بلکه ریزش نیروی مولد داریم و ناحیه فاضل آباد در این خصوص مورد بی توجهی جدی قرار گرفته است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه استان گلستان  استان تولیدکننده گندم است، افزود: هنوز هیچ اقدامی برای خرید گندم بعد از قیمت گذاری انجام نشده است و دلالان و واسطه ها از خرید گندم بهره مند می شوند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5148.html )