عنوان خبر:تحویل واحدهای مهرنشینان علی آبادی لنگ یک " کد"
دوشنبه 7 مرداد 1392 - 21:48:53


سرگردانی مهرنشینان علی آباد :

حدود 10 روز از آخرین وعده مسئولان برای افتتاح مسکن مهر علی آبادکتول می گذرد و این طرح همچنان در لیست انتظار برای تحویل قرار دارد.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، علی اکبر کی پور فرماندار علی آبادکتول در آخرین جلسه شورای اداری که حدود دو هفته پیش برگزار شده بود، عنوان کرد که فاز اول مسکن مهر علی آباد هفته آینده( هفته قبل) افتتاح می شود و با گذشت یک هفته از این وعده، تحقق آن عملی نشده است.
وعده های مکرر مسئولان در افتتاح مسکن مهر و تحویل کلید به متقاضیان، هر روز شماری از متقاضیان را به فرمانداری شهرستان برای پیگیری امور می کشاند و جمعی از این افراد نیز روز دوشنبه برای پیگیری مسکن مهر به فرمانداری مراجعه کرده بودند.
نماینده مالکان مسکن مهر علی آبادکتول در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کد اقتصادی بانک، تحویل واحدهای مسکن مهر علی آبادکتول را با مشکل مواجه کرده است.
منتظر دریافت کد اقتصادی هستیم
محمد عابدینی افزود: هر روز مشکلی برای ما تراشیده می شود و با آنکه مسکن مهر آماده تحویل است ولی هنوز از تحویل مسکنی که بدست رئیس جمهور افتتاح شد، خبری نیست.
وی گفت: در مراجعه به بانک عنوان می کنند که باید از تهران برای شما کد صادر شود تا بتوانیم قسط بندی کنیم و متاسفانه تا قسط بندی نشود، واحدها نیز تحویل نمی شود.
وی افزود: الان حدود 10 روز منتظر دریافت کد هستیم.
بانک مسکن پیگیری کند
علی اکبر کی پور فرماندار علی آبادکتول نیز گفت: قرار شد بانک مسکن پیگیری کند تا کد مالکان تا پایان هفته به شهرستان ارسال شود.
این درحالیست که کی پور دو هفته در شورای اداری شهرستان مطرح کرده بود که فاز اول مسکن مهر شهرستان تا یک هفته دیگر افتتاح می شود.
ساخت سه هزار و 891 واحد مسکن مهر در علی آبادکتول برنامه ریزی شد که از این تعداد هزار و 96 واحد آن مربوط به طرح مالکیت 99ساله هستند.
زیربنای ناخالص کل واحدها 395هزار و191مترمربع است که 816 میلیارد ریال برای احداث آنها اعتبار پیش بینی شده است.
علی آبادکتول با آنکه رتبه دوم احداث مسکن مهر را در گلستان دارد که بیش از 487 واحد مسکن مهر سال گذشته در این شهرستان افتتاح شده است که برای احداث این واحدها در مجموع 97میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. ازاین تعداد واحدها 477 واحد مسکن مهر خودمالک و10واحد در بافت فرسوده شهری ساخته شده اند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5149.html )