عنوان خبر:برگزاری راهپیمایی روز قدس در پنج نقطه شهرستان علی آبادکتول
دوشنبه 7 مرداد 1392 - 22:12:06


فرماندار علی آباد کتول :

مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرهای علی آباد ، فاضل آباد، مزرعه کتول، روستاهای شیرینگ و قره بلاغ برگزار می شود.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از خبرگزاری مهر ،  علی اکبر کی پور بعدازظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی روز قدس اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین نیاز جدی به حمایت دارت مسلمانان دارند و مسلمانان با یکپارچی و وحدت از آنان حمایت کنند.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اسرائیل غاصب در سراسر جهان دست به توطئه علیه مسلمانان زده اند که نمونه روشن آن مصر و سایر کشورهای مسلمان است.

کی پور گفت: نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهاني قدس براي يادآوري سرنوشت فلسطينيان نشانه اي از نبوغ و آينده نگري امام خميني (ره) بود.

وي بااشاره به اهداف دشمن نسبت به جمهوري اسلامي اظهارداشت: از اهداف آنان اين است که ابتدا حاميان نظام جمهوري اسلامي ايران از جمله حزب الله و سوريه را مورد هدف قرار دهند که باعنايت به نظر مقام عظماي ولايت لازم است از ملتهای مسلمان حمايت شود.

کي پور تصريح کرد: برگزاري روز قدس در ايام ماه مبارک رمضان عامل وحدت و يکپارچگي مسلمانان شده است، زيرا در اين ايام وحدت و انسجام مسلمانان با احياء، شب زنده داري و برپايي نمازهاي باشکوه جماعت بصورت عيني بيشتر به چشم مي خورد، به همين دليل امام راحل اين ايام را انتخاب کردند.

وي براي برگزاري باشکوه راه هپيمايي روز قدس از همه دستگاه هاي اداري و خدماتي خواست تا همکاري لازم را داشته باشند.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5152.html )