عنوان خبر:تقدیر ازحضورپرشور مردم همیشه درصحنه علی آبادکتول وبخش کمالان در راهپیمایی روز جهانی قدس
جمعه 11 مرداد 1392 - 21:47:44


رحمت الله نوروزی نماینده شهر علی آباد در مجلسنماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس :

انشاالله با اتحاد و همدلی مسلمانان جهان بزودی شاهد ریشه کن شدن اسرائیل جنایت کار خواهیم بود.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رحمت الله نوروزی ، ایشان که سخنران پیش از خطبه های نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مصلی امام رضا(ع) علی آبادکتول بود گفتند : رژیم صهیونیستی علی رغم فشارهای مکرر به کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا در جهت راضی کردن آنها به جنگ با ایران بخاطر پیشرفت های بزرگ ملت ایران در راه بدست آورده انرژی هسته ای که نیاز آینده کشور است تمام توان و تلاش خود را بکاربست اما حضور پرشور مردم دراجتماعات سیاسی مثل انتخابات اخیر و راهپیمائی روز قدس تمام نقشه های آنها را برآب داد.
ایشان در ادامه
افزود : امروز رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر روحانی اعلام کرده است که رژیم غاصب اسرائیل همچون زخمی بر پیکر اسلام است و باید برداشته شود که این خود مشتی بر دهان یاوه گویان است.
نوروزی بیان داشت : انشاالله با اتحاد و همدلی مسلمانان جهان بزودی شاهد ریشه کن شدن اسرائیل جنایت کار خواهیم بود.
نماینده علی آبادکتول گفت : معمار کبیر انقلاب درسال 58 جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس و روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامید و امروز ما شاهدآن هستیم که در80کشور دنیا مسلمانان آخرین جمعه ماه رمضان را به خیابانها می آیند و به جنایات اسرائیل اعتراض می کنند.
نوروزی همچنین دقایقی از وقت و سخنرانی خود را درباره فعالیتهای خود و نتایج آن درشهرستان علی آبادکتول اختصاص داد که چهره مردم نشانگر رضایت آنها ازخادم خود در مجلس شورای اسلامی بود.
نوروزی همچنین اعلام کرد در دفترمقام معظم رهبری از جناب حجت الاسلام تقوی خواسته ام حکم امامت جمعه ای جناب آقای باقری را تمدید و مردم علی آبادکتول را از داشتن امام جمعه ای قرزانه و حکیم که با ورود و حضور خود در علی آبادکتول روح تازه ای به فعالیتهای فرهنگی و مذهبی شهرستان دمید محروم نکند.
رحمت اله نوروزی در پایان سخنان خود از همه مردم شریف و همیشه در صحنه علی آبادکتول و بخش کمالان که با حضور پرشور خود در راهپیمائی دشمن شکن روز قدس برگ زرین دیگری را در تاریخ سیاسی منطقه رقم زدند تقدیر و تشکر کرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5170.html )