عنوان خبر:دولت روحانی در کار و تلاش دولت احمدی‌نژاد را الگوی خود قرار دهد
سه شنبه 15 مرداد 1392 - 22:20:02


نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

دولت‎های نهم و دهم در کار و تلاش فعالیت‎های خوبی به ثمر رسانده است که این مهم باید درسی برای دولت منتخب باشد.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ،آیت‎الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان با تبریک شکل‎گیری دولت جدید اظهار داشت: بی‎دغدغه برگزار شدن انتخابات اخیر برای جامعه شیرین بود و این انتخابات پرتوی بر انتخابات سال 1388 انداخت و حقایق آن را بیرون ریخت و به جامعه، استقرار و اطمینان بخشید.

وی با بیان اینکه جابجایی دولت یکی از دغدغه‎های مسئولان، مدیران و کارمندان است، تصریح کرد: جابجایی از بالاترین سطح ریاست جمهوری تا پایین‎ترین آن که سطح کارمندی است دغدغه‎ای را برای کارمندان کشور ایجاد کرده چراکه نمی‎دانند آینده چه خواهد شد.

چرخه مملکت باید به دست مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی بچرخد

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کشور و انقلاب دارای معتمدینی است که دغدغه مسئولان و کارمندان را دارند، خطاب به مسئولان دستگاه‎ها ابراز داشت: همه شما معتمدان نظام هستید که باید مسئولیت‎ها را بر عهده بگیرید و در آینده نیز در هر سمت و مقامی که قرار داشته باشید مسئولیت‎تان کم نمی‎شود چراکه باید در حفظ انقلاب کوشا باشید.

حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه چرخه مملکت باید به دست مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی بچرخد، افزود: گردانندگان چرخ مملکت به عهده یک فرد حقیقی نیست بلکه همه باید دست در دست هم دهند تا کشور در مسیر خود حرکت کند.

وی بیان داشت: در مسئولیت‎های جدیدی که خواهید گرفت چه بالاتر، پایین‌تر، مساوی و یا تداوم مسئولیت باید دغدغه برای پذیرش این مسئولیت‎ها بیشتر از گذشته باشد.

جداسازی دختر و پسر در دانشگاه به ارتقای علمی دانشجویان کمک می‎کند

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: مسئولان و کارکنان دستگاه‎ها باید سعی کنند تا در مسئولیتی که بر عهده گرفتند یک خدمت ماندگار از خود برجای بگذارند.

حسینی شاهرودی بر ضرورت مهندسی شهری تاکید کرد و بیان داشت: معماری شهر باید متناسب با الگوی اسلامی باشد.

وی جداسازی خواهران و برادران در کلاس‎های دانشگاهی را در ارتقای علمی دانشجویان مهم خواند و گفت: اختلاط دختر و پسر در کلاس‎ها خروجی مناسبی ندارد.

کار و تلاش دولت سابق درسی برای دولت جدید باشد/ روحانیت با رئیس‎جمهور سابق در سه مسئله چالش داشت

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص دولت احمدی‎نژاد بیان داشت: دولت‎های نهم و دهم در کار و تلاش فعالیت‎های خوبی به ثمر رسانده است که این مهم باید درسی برای دولت منتخب باشد.

حسینی شاهرودی با اشاره به مناظرات انتخابات اخیر گفت: در برگزاری سه مناظره‎ای که در رسانه ملی اتفاق افتاد برخی مناظره نخست که با محوریت اقتصاد بود را کسل‎کننده دانستند به دلیل اینکه در آن دعوایی وجود نداشت، مناظره دوم که با محوریت فرهنگی برگزار شد با کمی چالش و بگومگوهایی همراه بود و در مناظره پایانی که محور آن سیاسی بود تقریباً چالش‎ها به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه روحانیت با رئیس‎جمهور سابق در سه مسئله چالش داشت، افزود: در مسئله فرهنگی با محوریت حجاب که امیدواریم دولت آینده در این راستا اصلاحاتی داشته باشد، چالش دوم در زمینه احترام به علما، مراجع، روحانیت و مسئولان کشور بوده است همچنین محور سوم که مهره ولایت است در این دولت فاصله اتفاق افتاد.

انقلاب اسلامی بدون ولایت یک نظام بی‎خاصیت است

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بدون ولایت یک نظام بی‎خاصیت است، افزود: باید ولایت را محور بدانیم چراکه ثبات انقلاب به عنصر ولایت وابسته است.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه فرهنگ اصیل اسلامی هیچ‌گاه نباید به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق در کشور بیفتد به معنای این است که به عصر حجر برگشت خوردیم.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5182.html )